Poşta Franceză, în cadrul unui eveniment filatelic inedit, a lansat într-un tiraj de 594.000 de exemplare timbrul poştal care emană un miros specific de pâine proaspătă, dorind astfel să celebreze atât de îndrăgita baghetă franțuzească, relatează The Guardian.
Citește și: Copil de 8 ani, căzut din telescaun în stațiunea Straja. Era însoțit tot de un minor
Timbrul are încorporate microcapsule cu aromă
Efectul poștal emis de Poşta Franceză costă 1,96 € și pe el apare o baghetă decorată cu o panglică în culorile drapelului Franţei: roşu, alb şi albastru.
Potrivit Le Carre d’encre, un magazin unic în Franța dedicat filateliei și corespondenței, care vă întâmpină în inima Parisului, în cartierul Operei, timbrul are un „miros de panificaţie”. Cerneala folosită la imprmarea timbrelor conţine microcapsule care oferă aroma specifică baghetei proaspete.
Timbrul a fost pus în vânzare vineri, după lansarea sa oficială care a avut loc joi, cu ocazia Sărbătorii Saint-Honoré, patronul brutarilor şi patiseriilor.
0 Comentarii