Fiicele fostului director de export de la ARO Câmpulung, Iustin Preoteasa, proprietarul imperiului turistic „Muscelul”, au o carieră de invidiat, în bună măsură şi graţie sprijinului venit din partea tatălui. Iustin Preoteasa a ieşit din peisajul mohorât şi gri al afacerilor muscelene şi a trecut în umbra afacerilor celor două fete ale sale, Gabriela Popescu şi Mihaela Dram, proprietare ale agenţiei de publicitate „Esenzza Publicis”, prin care s-a făcut şi lansarea proiectului de 8 miliarde de lei pentru „Brâul de la Boteni”. Dacă fiicele se ocupă de imaginea unor localităţi şi a diverse firme, tatăl se ocupă de imaginea fiicelor, fiind foarte supărat pe jurnalişti că nu le promovează acestora iniţiativele, mai ales că în joc e numele de… Preoteasa. (Ioana Ştefan)
Candidaţii AUR de la Oarja, contestaţi în bloc
Candidatul la funcția de primar și zece candidați de pe lista de consilieri ai Alianței pentru...
02.05.2024 12:50
0 Comentarii