Web Analytics
scris joi, 09.06.2011

Preoteasa de la Aro a devenit agent de imagine pentru fiicele sale

Fiicele fostului director de export de la ARO Câmpulung, Iustin Preoteasa, proprietarul imperiului turistic „Muscelul”, au o carieră de invidiat, în bună măsură şi graţie sprijinului venit din partea tatălui. Iustin Preoteasa a ieşit din peisajul mohorât şi gri al afacerilor muscelene şi a trecut în umbra afacerilor celor două fete ale sale, Gabriela Popescu şi Mihaela Dram, proprietare ale agenţiei de publicitate „Esenzza Publicis”, prin care s-a făcut şi lansarea proiectului de 8 miliarde de lei pentru „Brâul de la Boteni”. Dacă fiicele se ocupă de imaginea unor localităţi şi a diverse firme, tatăl se ocupă de imaginea fiicelor, fiind foarte supărat pe jurnalişti că nu le promovează acestora iniţiativele, mai ales că în joc e numele de… Preoteasa. (Ioana Ştefan)

Preoteasa de la Aro a devenit agent de imagine pentru fiicele sale

Distribuie!

0 Comentarii

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită

Petiție pentru apă la Stoenești

Orice ar face, primarul de la Stoenești nu scapă de șicanele opoziției, fiind evidențiate în mediul online diverse aspecte care sunt indicate a fi...