Web Analytics
scris miercuri, 10.02.2016

Caroli Foods pune la bătaie o casă de 50.000 de euro pentru cei mai fideli consumatori ai produselor sale

Caroli Foods Group are în plină desfășurare campania „Casa Caroliștilor” ce adună sub același acoperiș virtual întreaga familie de produse lansate în fabrica din Pitești.

Caroli Foods pune la bătaie o casă  de 50.000 de euro pentru cei mai fideli consumatori ai produselor sale

Derulată în perioada 15 decembrie 2015 – 30 martie 2016, această campanie invită consumatorii să viziteze și să exploreze Casa Caroliștilor, având posibilitatea să aleagă cadouri ideale atât pentru propriile case, cât și pentru sine, prin simpla achiziție și înscrierea de produse Caroli Foods – Caroli, Sissi, Campofrio, Maestro pe platforma Casa Caroliștilor. „Casa Caroliştilor ilustrează casa virtuală perfectă pentru orice familie, fiecare cameră asemănându-se cu o cameră reală: în lobby avem posibilitatea să ne cunoaștem (are loc înregistrarea), în bucătărie să îți alegi premiile dorite, iar în dormitorul lui «Șervețel» primești sfaturi utile de parenting, nutriție sau lifestyle. Platforma este interactivă și atractivă atât pentru părinți, dar mai ales pentru copiii care îl recunosc și îndrăgesc pe Șervețel. Ne dorim ca fiecare utilizator să se simtă ca acasă în experiența din online și să interacționeze cu elementele surpriză ale platformei. Ne așteptăm ca după familiarizarea cu produsele Caroli, Sissi, Campofrio și Maestro în cadrul unei platforme virtuale, dorința de consum să fie transpusă în realitate, prin achiziția de produse de calitate din carne”, se arată în expunerea companiei referitoare la acest demers.

Tranzacții virtuale pentru o casă reală

Experiența inedită a platformei implică vizita virtuală a casei Caroliștilor, explorarea fiecărei camere și descoperirea unor premii atrăgătoare, disponibile pentru achiziție prin intermediul CaroLeilor, moneda de tranzacție a platformei. Orice produs Caroli, Campofrio, Sissi sau Maestro achiziționat din magazine și înscris pe platformă poate să aducă consumatorii mai aproape de premiile garantate și de marele premiu, o casă în valoare de 50.000 euro. Pentru a intra în campanie, consumatorul va trebui să își facă cont pe www.casacarolistilor.ro/ și să înscrie lotul și valoarea produselor achizitionate, precum și data bonului fiscal. Pentru fiecare înscriere, el va beneficia de un anumit număr de CaroLei în funcție de valoarea achiziției. La fiecare 20 Carolei acumulați, va primi o șansă la marele premiu, o casă în valoare de 50.000 de euro.
F. Silvestru

 

Distribuie!

0 Comentarii

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită