Web Analytics
scris joi, 05.11.2015

Autostrada spre Craiova, o nouă Fata Morgana a infrastructurii rutiere

Autostrada de centură sud a Capitalei (48 km) şi autostrada Craiova-Piteşti (121 km), două proiecte pe care statul a anunţat că vrea să le construiască în concesiune şi care ar urma să coste cumulat aproape 4 miliarde de euro,  „se zbat“ de mai bine de doi ani într-un lung şir de negocieri între statul român şi potenţialii investitori privaţi, aşa-numitul „dialog competitiv“. Astfel, deşi Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) a primit oferte de la constructori pentru aceste două autostrăzi de aproape doi ani şi jumătate, nici până acum nu a ajuns la o concluzie în urma negocierilor şi nu poate înainta informaţii privind data de începere sau de finalizare a proiectelor. „Aceste informaţii pot fi furnizate după desemnarea ofertantului câştigător“, afirmă reprezentanții CNADNR, într-un răspuns transmis către ZF. Soarta acestor două concesiuni este cu atât mai importantă cu cât până în prezent România nu a reuşit să demareze niciun proiect de concesiune de şosele, iar cel pe care a încercat să-l construiască de trei ori până acum, autostrada Comarnic-Braşov, a eşuat de fiecare dată, cel mai recent în vara acestui an.
F. Silvestru

Distribuie!

0 Comentarii

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită

Petiție pentru apă la Stoenești

Orice ar face, primarul de la Stoenești nu scapă de șicanele opoziției, fiind evidențiate în mediul online diverse aspecte care sunt indicate a fi...