Web Analytics
scris joi, 17.11.2022

Și-a cumpărat de Black Friday un televizor de 148.000 de euro

De Black Friday, în România, cea mai mare comandă pentru un singur produs vândut online a fost de aproape 150.000 de euro și este vorba de un televizor.

Și-a cumpărat de Black Friday un televizor de 148.000 de euro

Pe ansamblu, magazinele online au înregistrat venituri în valoare de aproape 21 milioane de euro, în ușoară creștere, cu 1,5%, față de perioada similară de anul trecut. Compania a analizat datele a 568 de magazine online.

Citește și: Directoarea Liceului Ştefăneşti, despre mama fetei bătute în Polonia. Liliana Stănică: „Eu nu ştiu ce vrea doamna, ce îşi doreşte”

Cele mai mari vânzări au fost pe segmentul IT și C: 16 milioane euro, în scădere cu 1,4% față de anul trecut, urmată de fashion, cu 1,8 milioane euro, în creștere față de 2021.

Pe segmentul casă și grădină s-au înregistrat vânzări online de 700.000 euro, în creștere cu 30,5%, în timp ce la auto încasările au fost de 694.000 euro, în creștere cu 19,7%.

Distribuie!

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită

Petiție pentru apă la Stoenești

Orice ar face, primarul de la Stoenești nu scapă de șicanele opoziției, fiind evidențiate în mediul online diverse aspecte care sunt indicate a fi...