Web Analytics
scris joi, 24.04.2014

Petre Cojocaru a luat examenul pentru şefia Finanţelor Publice Argeş

Cum funcţia sa de director al Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Argeş a fost scoasă la concurs, Petre Cojocaru s-a prezentat, săptămâna trecută, la examen. Şeful Finanţelor ne-a spus că examenul a fost unul foarte dur, constând în două probe – scris, pe 7 aprilie şi oral, pe 10 aprilie – dar că l-a trecut cu bine. „Subiectele au fost foarte grele. Trei au fost de specialitate, care la un răspuns corect aveau 60 de puncte şi două întrebări de funcţionari publici puse de cei de la ANFP care aveau 40 de puncte. În total 100 de puncte, dintre care îţi trebuiau minim 70 pentru a promova. După promovarea probei scrise, erai sunat pentru a fi programat la proba orală. Eu am trecut şi proba orală”, ne-a dezvăluit Petre Cojocaru.
Întrebat cine a mai participat la concurs din cadrul finanţelor argeşene, directorul Cojocaru ne-a răspuns iniţial că nu a mai fost nimeni din Argeş la concurs în afară de domnia sa, după care şi-a nuanţat răspunsul: „Am fost doi din Argeş care ne-am înscris, dar până la urmă am rămas eu singur. Cine? Unul din colegii mei. Oricare coleg putea să se înscrie la concurs”, a mai spus Petre Cojocaru, nedorind să dezvăluie numele contracandidatului său la funcţia de director al AJFP Argeş.
Iustina HARCO-BURCEA

Petre Cojocaru a luat examenul pentru şefia Finanţelor Publice Argeş

Distribuie!

0 Comentarii

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită

Blocaje la Kaufland Câmpulung

Nu a trecut un an de când se căuta director pentru Kaufland Câmpulung și s-au ițit provocări diverse. Mai ales că nu a scăzut nici afluența celor...

Câmpulungul fără cap(ete)

Plecarea Elenei Lasconi la războiul contra sistemului a lăsat Câmpulungul pe mâinile acoliților care luni de zile au trebuit să se lupte pe plan...

Surplus de taxiuri la Câmpulung

De peste două decenii se chinuie administrația din Câmpulung să adapteze numărul autorizațiilor taxi atribuite în vederea efectuării acestui tip de...