Web Analytics
scris joi, 22.08.2013

Sandero a luat faţa Dusterului în Europa

În primele șase luni din acest an, cel mai căutat model Dacia de pe piața europeană a fost Sandero. Cu un an în urmă, locul fruntaș între modelele mărcii autohtone era ocupat de Duster. Marca autohtonă Dacia a comercializat în primul semestru din acest an 142.713 unități, în creștere de la 121.261 de unități în aceeași perioadă a anului trecut. Dacă în perioada ianuarie – iunie 2012 europenii doritori de Dacia au cumpărat 58.081 de unități Duster, plasând vehiculul pe primul loc în clasamentul pe modele al mărcii, în perioada similară din 2013 cel mai vândut model al mărcii românești a fost Sandero, cu 56.758 de unități. Dacă Sandero a fost liderul vânzărilor Dacia pe piața europeană în primul semestru din 2013, locul secund a fost ocupat de fostul lider, Duster, cu 47.227 unități. Al treilea cel mai vândut model Dacia a fost monovolumul Lodgy produs la uzina din Maroc (20.083 unități). În același timp, Dokker – produs tot în Maroc – a fost achiziționat în 9.606 exemplare, iar liderul pieței locale, Logan, a ocupat doar poziția a cincea, cu vânzări de numai 9.021 unități. Florin Silvestru

 

Distribuie!

0 Comentarii

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită

Blocaje la Kaufland Câmpulung

Nu a trecut un an de când se căuta director pentru Kaufland Câmpulung și s-au ițit provocări diverse. Mai ales că nu a scăzut nici afluența celor...

Câmpulungul fără cap(ete)

Plecarea Elenei Lasconi la războiul contra sistemului a lăsat Câmpulungul pe mâinile acoliților care luni de zile au trebuit să se lupte pe plan...

Surplus de taxiuri la Câmpulung

De peste două decenii se chinuie administrația din Câmpulung să adapteze numărul autorizațiilor taxi atribuite în vederea efectuării acestui tip de...