Vodafone deschide la Piteşti al doilea centru de relaţii cu clienţii

de | 16.03.2017 09:17 | Economie

01 VodafoneVodafone, al doilea mare operator local de comunicaţii mobile, va crea 150 de locuri de munca la Piteşti, pentru studenţi şi absolvenţi, după ce a anunţat deschiderea unui nou centru de relaţii cu clienţii. Procesul de recrutare va începe în luna martie 2017. Pentru formarea echipei Centrului de Relaţii cu Clienţii din Piteşti, Vodafone România va recruta persoane cu foarte bune abilităţi de comunicare şi de utilizare a calculatorului, precum şi cu capacitate de învăţare rapidă. Acestea vor beneficia de o pregătire amănunţită, prin intermediul unor programe de training şi de dezvoltare a competenţelor. Echipele din noul centru vor deservi atât clienţii persoane fizice, cât şi companii.
Vodafone a înregistrat, la 31 decembrie 2016, un număr total de peste 9,45 milioane de utilizatori (SIM-uri valabile de servicii mobile, servicii de voce şi Internet of Things), în creştere cu 355.587 de utilizatori faţă de perioada similară a anului precedent. În ultimul trimestru al anului trecut, veniturile au atins 178,7 milioane de euro, în creştere cu 2,8% faţă de perioada similară a anului anterior. Operatorul deţine în ţară mai multe centre mari de relaţii cu clienţii în Bucureşti, Braşov şi Craiova, la care se alătură centre regionale de dimensiune mai mică în Iaşi şi Bacău.

Articol scris de Jurnalul de Arges

Distribuie!

Abonează-te la newsletter!

Trimitem un newsletter pe zi, dimineața, cu știrile din ziua anterioară.

* indicates required

0 Comentarii