Automobile Dacia poate fi considerată de francezi pariul lor câștigător și aceasta pentru că pe o piaţă auto europeană în scădere, fabrica de la Mioveni a reuşit să îşi rotunjească vânzările realizate pe bătrânul continent cu 40% în luna septembrie, până la 22.000 de autoturisme. Mai mult, în primele nouă luni ale anului, Dacia şi-a crescut vânzările cu 20%, ceea ce înseamnă că în perioada ianuarie-septembrie 2013 peste 200.000 de autoturisme produse la Mioveni au fost vândute pe piaţa europeană. În aceste condiții Dacia poate fi considerată „locomotiva” Renault, cel puțin în Europa. Spre comparaţie, vânzările realizate de grupul Renault pe piaţa europeană au înregistrat un declin de 5% în primele nouă luni ale anului, comparativ cu intervalul similar din 2012. Florin Silvestru
Lansarea campaniei naționale de prevenire a corupției: „E TIMPUL SĂ NU MAI DĂM ȘI NOI CEVA”
Direcția Generală Anticorupție (DGA), în parteneriat cu platforma Stop Contrabanda inițiată de BAT...
0 Comentarii