Instituția Prefectului informează că Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere și Înmatricularea Vehiculelor Argeș își va reduce programul de mâine. Serviciul va trebui să funcționeze cu 5 angajați. Ceilalți 16 polițiști din cadrul Serviciului vor lucra, în perioada stării de urgență, la Inspectoratul de Poliție Județean.
Astfel, se revine la programul cu un singur schimb, relațiile cu publicul urmând să se facă doar între orele 8.30-15.30. Toate programările on-line peste această oră au fost anulate.
În aceste condiții, comisarul Marin Ionuț Ivan le recomadă argeșenilor să apeleze doar în caz de urgență la Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere și Înmatricularea Vehiculelor, chiar dacă au programare, mai transmite Instituția Prefectului.
Reamintim că se menține valabilitatea documentelor eliberate de autoritățile publice care expiră în perioada stării de urgență, respectiv: permisele de conducere, autorizațiile de circulație provizorie precum și dovezile înlocuitoare ale certificatelor de înmatriculare și permiselor de conducere.
Cererile de preschimbare pot fi depuse într-un termen de 90 de zile de la data încetării stării de urgență – conform dispozițiilor art.12 alin.(1) din Ordonanța Militară nr.3 din 24.03.2020.
Aceleași reglementări se vor aplica și documentelor necesare operațiunilor de înmatriculare/ examinare/ preschimbare permis de conducere (ex.certificat de autenticitate, documentul emis de unitatea medicală autorizată – fișă medicală, dosar școlarizare etc.,) care vor expira în perioada stării de urgență, se mai arată în comunicatul Instituției Prefectului județului Argeș.
0 Comentarii