Web Analytics
scris miercuri, 10.12.2014

Se încearcă resuscitarea căii ferate spre Râmnicu Vâlcea

Tronsonul de autostradă Piteşti-Sibiu, pentru care autorităţile au asigurat că va fi amenajat ca drum expres până în 2020, iar ulterior ca autostradă, nu este luat în calcul la finanţare pentru anul viitor. În schimb, pe lista investiţiilor bugetate în 2015 se află şi linia de cale ferată Vâlcea-Vâlcele, o lucrare începută încă din iunie 1979 şi care ar urma, conform documentului, să fie încheiată la sfârşitul anului 2017. Lucrarea are un stadiu fizic de execuţie de doar 3% şi necesită încă 1,6 miliarde lei, integral de la buget, dintr-un total de 2 miliarde de lei.
În urmă cu doi ani, Fondul Monetar Internaţional a impus Guvernului să renegocieze contractul pentru linia de cale ferată Vâlcea-Vâlcele şi să găsească soluţii de finanţare a proiectului, chiar şi cu garanţii de stat.
Florin Silvestru

Distribuie!

0 Comentarii

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită

Averi pierdute la Câmpulung

Cei din administrația câmpulungeană au anticipat decizia recentă a Curții Constituționale a României conform căreia declarațiile de avere nu trebuie...

Începe distracţia în Câmpulung

Deși nu a avut parte de manifestările încadrate în Festivalul Internațional de Folclor ”Carpați”, municipiul Câmpulung nu va fi lipsit de agitație...

Transfer de la Mioarele la Câmpulung

Pe lângă multiple abandonuri, în administrația locală din Câmpulung se mai fac și ceva angajări, dar și transferuri. Nu ies acestea întotdeauna,...