Web Analytics

Schimbări importante în organigrama Consiliului Judeţean

de | 1.03.2017 12:07 | Politica si Administratie

Dan Manu 2017

Consiliul Judeţean Argeş a primit marţi, 28 februarie, avizul de la Autoritatea Naţională a Funcţionarului Public, pentru noua organigramă a instituţiei, ce urmează să fie dezbătută şi aprobată în şedinţa ordinară de la finele lunii martie.


„Noua organigramă schimbă din temelii componenţa şi modul de funcţionare al aparatului tehnic al Consiliului Judeţean Argeş. Tot în şedinţa de pe 30 martie vom supune spre aprobare noile regulamente, consecinţe ale acestei noi organigrame, atât Regulamentul de ordine interioară, cât şi a Regulamentul de organizare şi funcţionare”, a declarat preşedintele Consiliului Judeţean Argeş, Dan Manu, în cadrul conferinţei săptămânale de presă. Acesta a mai afirmat că vor fi înfiinţate noi direcţii în cadrul instituţiei, în timp ce altele vor dispărea.
Şeful CJ Argeş a anunţat comasarea Direcţiei de Investiţii cu Direcţia Tehnică şi apariţia a două direcţii noi. „Este vorba de Direcţia de Asistenţă Medicală şi Protecţie Socială şi de Direcţia de Strategii, Monitorizări, Formarea de Proiecte şi Accesarea de Fonduri Naţionale şi Internaţionale, ceea ce am constatat, pe bună dreptate, că lipseşte ca organizare şi funcţionare în Consiliul Judeţean”, a spus Dan Manu. Acesta a mai precizat că înfiinţarea Direcţiei de Asistenţă Medicală şi Protecţie Socială are legătură cu numeroasele spitale şi unităţi de asistenţă medico-socială, cu mii de salariaţi, aflate în reţeaua CJ Argeş „care nu au o corespondenţă corectă sub aspectul colaborării administrative cu Consiliul Judeţean”.
Manu a mai adăugat că personalul instituţiei va fi redistribuit şi vor apărea noi posturi pentru personalul contractual. „Ca funcţionari publici avem o normă reglementată şi a fost nevoie de avizul Autorităţii Naţionale a Funcţionarului Public. Recunoaştem că avem şi un deficit, dar acesta se poate plomba acolo unde este legal şi e nevoie de personal contractual. Am dat o greutate în plus Achiziţiilor. Greu şi foarte greu am luat o decizie. La un moment dat a trebuit să hotărâm din două variante, pe care o abordăm. O variantă de externalizare a acestui serviciu, unde marele avantaj era exonerarea ipotetică, teoretică a personalului tehnic de orice responsabilitate cu implicaţii. E o teamă în funcţionari. Şi a doua variantă, de a-i da o altă greutate, de a o transforma din compartiment în serviciu. O altă mare noutate este formarea unui departament de Comunicaţii. Comunicarea mi s-a părut extrem de deficitară. Nu numai comunicarea cu mass-media, este vorba de comunicarea în ansamblu, relaţii internaţionale, relaţii interne, instituţional, de la Relaţii cu Publicul, până la nivel de decizie. Acestea sunt noile aspecte pe care noi le-am văzut, am stat de vorbă cu toţi factorii de răspundere, cu şefii de direcţii şi am înţeles foarte bine că aşa trebuie făcut. Ieri a sosit avizul şi asta este situaţia”, a mai declarat Dan Manu.

Articol scris de Jurnalul de Arges

Distribuie!

0 Comentarii