Recent, Sephora România, filială a celebrului lanț francez de produse de înfrumusețare și parfumuri, a stârnit controverse după ce a postat pe pagina de Facebook și Instagram o reclamă jignitoare asociată cu închisoarea Pitești, cunoscută pentru atrocitățile comise asupra deținuților în perioada regimului comunist. Confruntată cu reacțiile internauților, echipa companiei a șters postarea după câteva ore, potrivit Realitatea.
Citește și Banii Mioveniului – îngropaţi de grandomania primarului Georgescu în proiecte suspectate de corupţie în Măgdăceşti, Republica Moldova
În contextul deschiderii unui nou magazin în mall-ul din Pitești, programată pentru data de 25 aprilie, Sephora România a adoptat o strategie de promovare controversată, folosind o reclamă pe pagina sa de social media care a fost percepută de public ca fiind asociată cu Experimentul Pitești, un episod întunecat din istoria României.
Concret, în după-amiaza zilei de 23 aprilie, pe contul de Facebook Sephora a apărut o postare în care este o fotografie cu dungi alb și negru și pe care stă scris: „Pitești, am auzit că îți plac dungile”. Practic, prin această postare-reclamă se face o asociere jignitoare cu fosta închisoare Pitești, locul unde s-a desfăşurat teribilul Experiment Piteşti, considerat a fi cel mai mare şi cel mai intensiv program de spălare a creierului prin tortură din blocul comunist.
Citește mai mult Revoltă pe internet din cauza unei reclame Sephora care jignește victimele Experimentului Pitești
0 Comentarii