Web Analytics
scris duminică, 14.04.2024

Primul panou publicitar care miroase a cartofi prăjiți a fost lansat de un mare lanț de restaurante fast food

Compania McDonald’s a instalat primul panou publicitar care miroase a cartofi prăjiți pe o stradă din Olanda. Aceste panouri publicitare au fost create de agenția TBWA\Neboko din Amsterdam, care a colaborat cu compania de producție Raul&Rigel, potrivit Food and Wine.

Primul panou publicitar care miroase a cartofi prăjiți a fost lansat de un mare lanț de restaurante fast food

Citește și Banii Mioveniului – îngropaţi de grandomania primarului Georgescu în proiecte suspectate de corupţie în Măgdăceşti, Republica Moldova

Astfel, McDonald’s îi tentează pe oameni cu panouri publicitare care difuzează mirosul atrăgător al cartofilor prăjiți, o aromă atât de cunoscută încât cel mai popular lanț de fast-food din lume nici măcar nu s-a deranjat să imprime ceva pe panou, nici măcar un logo, potrivit Go4Food. 

Panourile publicitare, de culoare roșie sau galbenă, au un compartiment ascuns în care sunt depozitați în secret legendarii cartofi prăjiți. Un sistem intern de căldură și ventilație amplifică mirosul, lăsând impresia unor cartofii prăjiți aflați în apropiere pentru oricine se află pe o rază de aproximativ 16 metri de afișaj, relatează AdWeek.

În loc să fie o promovare continuă, panourile au fost instalate ca un experiment la fața locului. Trecătorii care au fost derutați de reclame au fost filmați pentru un clip pe YouTube intitulat „Miroase a McDonald’s” și au fost intervievați ulterior pentru a vedea dacă pot identifica mirosul.

Distribuie!

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *