Grupul francez Auchan, prezent pe piaţa locală de circa un deceniu cu un lanţ de hipermarketuri, a lansat în 2015 primul magazin de haine sub brandul In Extenso şi a ajuns deja la şase unităţi. Magazinele sunt deschise atât în galeria comercială a hipermarketurilor proprii, cât şi în alte galerii comerciale şi parcuri de retail, potrivit datelor ZF.
Până acum sub brandul In Extenso by Auchan au fost deschise magazine în Bucureşti (Crângaşi şi Militari), Cluj, Piteşti, Braşov şi Constanţa, iar expansiunea va continua. Compania se uită atât după spaţii în propriile galerii comerciale, cât şi în afara acestora. Ideea de reţea proprie de magazine de haine s-a născut în România, piaţa locală fiind singura unde s-a testat un astfel de model. Brandul In Extenso este acelaşi pe care grupul francez Auchan îl foloseşte pentru hainele marcă privată pe care le vinde în hipermarketurile proprii. Totuşi, în hipermarketuri cea mai importantă categorie de produse este cea alimentară care aduce peste 80% din vânzări. Restul de nici 20% este împărţit între bunurile de îngrijire personală, îngrijirea locuinţei, haine, electrocasnice şi mobilier. Hainele reprezintă astfel sub 3-4% din vânzările unui hipermarket, potrivit datelor ZF. F.S.

Presa germană despre demisia lui Iohannis: Ajunsese „o povară pentru partidele aflate la guvernare”
Președintele Klaus Iohannis și-a anunțat azi demisia. Jurnaliștii de limbă germană relatează la...
0 Comentarii