Web Analytics
scris luni, 06.03.2023

Pitești. Apă Canal are serviciu Call Center, disponibil nonstop

SC Apă Canal 2000 SA Piteşti anunţă înfiinţarea serviciului de Call Center, care este funcţional de la începutul lunii martie. 0248.223.237 este numărul de telefon dedicat platformei de Call Center, disponibil 24 de ore din 24.

Pitești. Apă Canal are serviciu Call Center, disponibil nonstop

Luni, 6 martie, la inaugurarea acestui serviciu a fost de față și Cristian Gentea, primarul Piteștiului, precum și viceprimarul Gelu Tofan.

Citește și: Se solicită Sala „Ion Caramitru” a Teatrului Național București pentru prima proiecție a lung-metrajului  „Experimentul Pitești”

Oricine va suna la acest număr poate primi informaţii despre racordarea la reţelele de apă şi de canalizare, obţinerea avizelor, contracte, facturi şi modalităţi de plată, tarife, lucrări programate şi avarii, programare citire contoare etc. De asemenea, cetăţenii vor putea, la rândul lor, să ne ofere informaţii, cum ar fi transmiterea indexului în urma autocitirii contorului sau vor putea sesiza defecţiunile tehnice apărute în reţele sau alte disfuncţionalităţi ale serviciului” – potrivit unui comunicat de presă remis de SC Apă Canal 2000 SA Pitești.

Pentru realizarea acestei platforme de comunicare, contractul aferent a fost de peste 116.000 euro, din împrumut de la Banca Europeană de Reconstrucţie şi Dezvoltare.

Distribuie!

1 Comentariu

  1. Bravo,directorului actual ,dl.Marinescu.Foarte util pt. cetateni.
    Adevarata modernizare.

    Răspuns

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *