Primăria Municipiului Pitești amintește că, începând cu data de 01.01.2022, administratorii de imobile care își desfășoară activitatea în municipiul Pitești au obligația de a deține atestat care dovedește calitatea de administrator de condominii, eliberat în condițiile Legii nr. 196/2018 privind înființarea, organizarea și funcționarea asociațiilor de proprietari și administrarea condominiilor, cu modificările și completările ulterioare.
Citește și ACAROM: Producția de autoturisme Dacia, în scădere în luna ianuarie
Desfășurarea activității de administrare de condominii, fără a deține atestat conform Legii nr 196/2018, constituie contravenție și se sancționează cu amendă de la 5.000 la 10.000 de lei. Pentru mai multe informații vă puteți adresa Primăriei Municipiului Pitești, Serviciul Coordonare Asociații de Proprietari, la numărul de telefon: 0372/481810.
Va rog , sa cercetati daca administratorii de asociatii de Propietari au. reclamantii la Primarie , sau au chiar procese in instanta , sa nu mai ai aiba dreptul de a fi administrator de Asoc.de prop.
De asemenea ,ar trebui verifica gestiunea acestora , deoarece , propietarii care indraznesc sa vérifice gestiunea , se lovesc de refuzul administratorului . Presedintele Asociatiei , este interesat doar sa-si ia diurna cu care este platit …