Directorul general al Automobile Dacia, Nicolas Maure, a vorbit într-un interviu acordat Capital despre motivul lipsei noutăților mărcii autohtone de la Geneva Motor Show, importanța programelor „Rabla“ și „Prima mașină“ pentru piață, dar și despre motivele automatizării uzinei de la Mioveni. Totodată, Maure a punctat și în ceea ce privește eventualele riscuri ca Renault să plece de la Mioveni. „Renault va rămâne în România. Activitatea din România este competitivă, iar statul român ne susține. E drept că avem costuri salariale duble față de Maroc, dar rămânem competitivi. Iar încrederea Renault în români este mare. De exemplu, la uzină, mai există un singur expat, restul fiind ingineri români. În Maroc, activitatea implică foarte mulți expați. Și lanțul de furnizori contează, iar în România acesta este foarte performant. În Maroc mulți abia acum se instalează. Dar, ca să fiu clar, în condițiile de acum riscul să părăsim uzina de la Mioveni este zero. Sunt convins că investițiile enorme făcute aici vor face activitatea chiar mai competitivă. Problema infrastructurii – mai ales autostrada către Ungaria – o discutăm de mai bine de 10 ani. E momentul să fie făcut totul până la capăt. Autostrada e importantă. Dar asta nu este o condiție ca Renault să rămână sau nu în România. Lipsa autostrăzii care să traverseze munții duce la o scindare a țării în zona Carpaților. Asta e catastrofal pentru România”, a spus Nicolas Maure. F.Silvestru
„Ordonanţa Trenuleţ – perversă şi cu efect de bumerang; măsurile aduc mai puţini bani la buget decât s-a estimat”
• (Interviu cu profesorul de economie Mircea Coşea) • "Actuala situaţie falimentară a politicii...
0 Comentarii