Web Analytics
scris joi, 15.01.2015

Jupiter City, creştere de 33% în a doua parte a lui 2014

2014 a marcat un trend pozitiv în zona de retail potrivit datelor Eurostat care plasează România între fruntaşele Europei, atât pentru partea de consum în zona food, cât şi non-food, date care sunt confirmate şi de dinamica din centrele comerciale. După patru ani marcaţi de o luptă în repoziţionarea şi consolidarea reţelelor, perioadă în care multe branduri şi-au revizuit strategia de expansiune şi în general au devenit foarte conservatoare, 2014 a adus o îmbunătăţire a consumului, aspect care a relaxat situaţia multor retaileri, arată un comunicat emis de DTZ Echinox. În acest context, creşteri importante s-au înregistrat şi la Jupiter City Piteşti unde creşterea medie pentru perioada iulie – octombrie a fost de 33%, centrul simţind din plin îmbunătăţirea mixului de chiriaşi din ultima perioadă.
F. Silvestru

Jupiter City, creştere de 33% în a doua parte a lui 2014

Distribuie!

0 Comentarii

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită

Transfer de la Mioarele la Câmpulung

Pe lângă multiple abandonuri, în administrația locală din Câmpulung se mai fac și ceva angajări, dar și transferuri. Nu ies acestea întotdeauna,...