2014 a marcat un trend pozitiv în zona de retail potrivit datelor Eurostat care plasează România între fruntaşele Europei, atât pentru partea de consum în zona food, cât şi non-food, date care sunt confirmate şi de dinamica din centrele comerciale. După patru ani marcaţi de o luptă în repoziţionarea şi consolidarea reţelelor, perioadă în care multe branduri şi-au revizuit strategia de expansiune şi în general au devenit foarte conservatoare, 2014 a adus o îmbunătăţire a consumului, aspect care a relaxat situaţia multor retaileri, arată un comunicat emis de DTZ Echinox. În acest context, creşteri importante s-au înregistrat şi la Jupiter City Piteşti unde creşterea medie pentru perioada iulie – octombrie a fost de 33%, centrul simţind din plin îmbunătăţirea mixului de chiriaşi din ultima perioadă.
F. Silvestru

SCLAVIE MODERNĂ ÎN SPANIA: 52 ROMÂNI ELIBERAȚI
# FADERE cere măsuri urgente Federația Asociațiilor de Români din Europa (FADERE) trage un semnal...
0 Comentarii