Web Analytics
scris joi, 15.01.2015

Jupiter City, creştere de 33% în a doua parte a lui 2014

2014 a marcat un trend pozitiv în zona de retail potrivit datelor Eurostat care plasează România între fruntaşele Europei, atât pentru partea de consum în zona food, cât şi non-food, date care sunt confirmate şi de dinamica din centrele comerciale. După patru ani marcaţi de o luptă în repoziţionarea şi consolidarea reţelelor, perioadă în care multe branduri şi-au revizuit strategia de expansiune şi în general au devenit foarte conservatoare, 2014 a adus o îmbunătăţire a consumului, aspect care a relaxat situaţia multor retaileri, arată un comunicat emis de DTZ Echinox. În acest context, creşteri importante s-au înregistrat şi la Jupiter City Piteşti unde creşterea medie pentru perioada iulie – octombrie a fost de 33%, centrul simţind din plin îmbunătăţirea mixului de chiriaşi din ultima perioadă.
F. Silvestru

Jupiter City, creştere de 33% în a doua parte a lui 2014

Distribuie!

0 Comentarii

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită

Fost primar fără poartă-n casă

Liviu Țâroiu nu a prins un loc în viitorul Consiliu Local al Câmpulungului, dar are ce să facă la pensie. Ca să omoare timpul și canicula s-a băgat...