Web Analytics
scris marți, 04.01.2022

Ioana Boromiz, director de marketing, Boromir Ind: „Vânzările în magazinele Boromir Pan Cafe au crescut în 2021 faţă de 2020”

Produsele de gătit acasă, precum foile de pandişpan, blaturile de tort, făina sau malaiul au avut o creştere semnificativă în acest an, dar şi vânzările în magazinele specializate ale Boromir au crescut în 2021 faţă de 2020, spune Ioana Boromiz, director de marketing în cadrul Boromir Ind, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de morărit, panificaţie şi patiserie din România.

Ioana Boromiz, director de marketing, Boromir Ind: „Vânzările în magazinele Boromir Pan Cafe au crescut în 2021 faţă de 2020”

CITEŞTE ŞI: Primarul din Sinaia a anunţat că este infectat cu varianta Omicron a noului coronavirus

„Vânzările în magazinele specializate Boromir Pan Cafe, în anul 2021, au crescut faţă de anul 2020. De asemenea, produsele de gătit acasă, precum foile de pandişpan, foile de cremşnit, blaturile de tort, pişcoturile, făina şi mălaiul au avut o creştere semnificativă“, a declarat pentru ZF Ioana Boromiz. Ea este fiica lui Dinel Boromiz şi reprezintă a doua ge­ne­raţie de antreprenori din businessul Boromir, înfiinţat în anul 1994 de Constantin Boromiz, prie­tenul său Mircea Ureche, fratele său Gheorghe Boromiz şi de cumnatul George Frîntu.

Distribuie!

0 Comentarii

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită

Blocaje la Kaufland Câmpulung

Nu a trecut un an de când se căuta director pentru Kaufland Câmpulung și s-au ițit provocări diverse. Mai ales că nu a scăzut nici afluența celor...

Câmpulungul fără cap(ete)

Plecarea Elenei Lasconi la războiul contra sistemului a lăsat Câmpulungul pe mâinile acoliților care luni de zile au trebuit să se lupte pe plan...

Surplus de taxiuri la Câmpulung

De peste două decenii se chinuie administrația din Câmpulung să adapteze numărul autorizațiilor taxi atribuite în vederea efectuării acestui tip de...