Web Analytics

Ioana Boromiz, director de marketing, Boromir Ind: „Vânzările în magazinele Boromir Pan Cafe au crescut în 2021 faţă de 2020”

de | 4.01.2022 18:15 | Actualitate, Economie

Produsele de gătit acasă, precum foile de pandişpan, blaturile de tort, făina sau malaiul au avut o creştere semnificativă în acest an, dar şi vânzările în magazinele specializate ale Boromir au crescut în 2021 faţă de 2020, spune Ioana Boromiz, director de marketing în cadrul Boromir Ind, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de morărit, panificaţie şi patiserie din România.

CITEŞTE ŞI: Primarul din Sinaia a anunţat că este infectat cu varianta Omicron a noului coronavirus

„Vânzările în magazinele specializate Boromir Pan Cafe, în anul 2021, au crescut faţă de anul 2020. De asemenea, produsele de gătit acasă, precum foile de pandişpan, foile de cremşnit, blaturile de tort, pişcoturile, făina şi mălaiul au avut o creştere semnificativă“, a declarat pentru ZF Ioana Boromiz. Ea este fiica lui Dinel Boromiz şi reprezintă a doua ge­ne­raţie de antreprenori din businessul Boromir, înfiinţat în anul 1994 de Constantin Boromiz, prie­tenul său Mircea Ureche, fratele său Gheorghe Boromiz şi de cumnatul George Frîntu.

Articol scris de Antoniu Neguț

Distribuie!

0 Comentarii