Între 4-8 aprilie, Universitatea Piteşti, prin Facultatea de Ştiinţe ale Educaţiei, a fost gazda unui proiect de excepţie – C4C-CLIL for Children, finanţat de către Comisia Europeană în cadrul programului Erasmus+. Alături de partenerii români, respectiv Facultatea de Ştiinţe ale Educaţiei şi Şcoala Gimnazială „Alexandru Davila”, la eveniment au participat şi 12 parteneri străini, din Italia, Portugalia şi Polonia. CLIL (Content and Language Integrated Learning) este o abordare didactică cu dublă focalizare, în care o altă limbă este folosită pentru predarea conţinuturilor disciplinelor non-lingvistice şi, în acelaşi timp, a limbii străine. CLIL urmăreşte, practic, învăţarea simultană a conţinutului şi a limbii străine. Abordarea CLIL poate fi adoptată atât de către profesorii de limbi străine, cât şi de către profesorii altor discipline sau chiar de către ambele tipuri de profesori care lucrează în tandem.
Obiectivul central al proiectului C4C este acela de a veni în ajutorul profesorilor din învăţământul primar prin oferirea unui program de formare cuprinzător în ceea ce priveşte abordarea CLIL – învăţarea integrată a conţinutului şi a limbii. Săptămâna trecută, a avut loc mobilitatea C1 din cadrul proiectului C4C-CLIL for Children, în cursul căreia a fost elaborată o metodologie pentru implementarea lecţiilor prin abordarea CLIL în ciclul primar. Partenerii străini ai proiectului sunt: The Language Center srl of Todi (Italia), coordonator principal, Direzione Didattica, Todi (Italia), Direzione Didattica Aldo Moro of Terni (Italia), Szkola Podstawowa nr 199 im. Juliana Tuwima, Lodz (Polonia), Agrupamento de Escolas Gardunha e Xisto, Fundão (Portugalia), Instituto Politécnico de Castelo Branco (Portugalia), Uniwersytet Lodzki, Lodz (Polonia), Giunti O.S. Organizzazioni Speciali, Florenţa (Italia). I.H.B.

Divertismentul digital contribuie la coeziunea unei comunități?
Dovezile istorice indică jocurile de noroc ca fiind una dintre principalele forme de divertisment...
0 Comentarii