Web Analytics

EUROINS România a plătit despăgubiri de 1,5 miliarde de lei în anul 2021

de | 23.02.2022 13:54 | Actualitate, Economie

Euroins România Asigurare-Reasigurare a anunţat miercuri că a plătit despăgubiri record în 2021, de 1,5 miliarde de lei, iar în trimestrul IV 2021 a plătit daunele în medie în mai puţin de 7 zile, în dosarele în care nu au existat victime, comparativ cu trimestrul 2 2021, când timpul mediu pentru plata daunelor auto a fost de 38 de zile, în timp ce în trimestrul al treilea al anului trecut, media a scăzut la 29 de zile, se arată într-un comunicat de presă.

Citește și: Pitești – Trafic restricționat între Bazinul Olimpic și CNCD! Află când

”Euroins Romania Asigurare-Reasigurare SA, jucător din industria de asigurări din Romania, anunţă noi rezultate pozitive în ceea ce priveste timpul necesar procesării cererilor de despăgubire şi promptitudinea plăţii efective a dosarelor de daună în care nu sunt înregistrate victime umane (accidente uşoare). În trimestrul 4 2021, Euroins România a raportat oficial către Autoritatea de Supraveghere Financiară că a plătit daunele în medie în mai puţin de 7 zile (media de 6,8 zile). Comparativ, în trimestrul 2 2021, timpul mediu pentru plata daunelor auto a fost de 38 de zile, în timp ce în trimestrul al treilea al anului trecut, media a scăzut la 29 de zile”, transmite asiguratorul. În anul 2021, cea mai mare despăgubire plătită de Euroins România a fost de 1,1 milioane euro (5,5 milioane lei). Această despăgubire a fost plătită în urma unui accident rutier produs în Franţa de către şoferul unui camion înmatriculat în România, care a acroşat un autoturism condus de un cetăţean francez. Despăgubirea a fost stabilită de instanţă ca urmare a celor 237 de zile de îngrijiri medicale pe care victima le-a necesitat, incluzând costurile de spitalizare şi terapie, mai ales că medicii au fost nevoiţi să îi amputeze un picior. 

Citește și: Vernisajul expoziției artistului Mihai Chițu, sâmbătă, la Muzeul Golești

„Am reuşit să înregistrăm îmbunătăţiri majore în procedurile interne, care se reflectă în plătile mai rapide direct către păgubiţi şi în relaţii îmbunătăţite cu majoritatea service-urilor auto. Faptul că reparaţiile se plătesc în mai puţin de o săptămână este o dovadă că luăm în serios misiunea de a aduce o experienţă mai bună celor care sunt deja afectaţi ca urmare a accidentului în care au fost implicaţi. În perioada următoare ne vom concentra pe şi mai multe îmbunătăţiri şi vom urma o strategie de creştere şi a celorlalte produse de asigurare importante pe care le oferim românilor în aceste vremuri instabile, precum asigurări de sănătate, accidente, asigurări de bunuri şi proprietăţi, călătorii şi CASCO. Nu cred că există vreun segment al companiei, în care să nu fi existat modificări, îmbunătăţiri, upgrade-uri. Dar orice schimbare necesită timp, iar rezultatele încep să se vadă astăzi. Pentru rezultatele de astăzi trebuie să mulţumesc fiecărui membru al echipei Euroins, colegilor care lucrează cu dedicare, în fiecare zi, pentru ca aceste îmbunătăţiri să fie de durată”, a declarat Tanja Blatnik, CEO Euroins România.Euroins mai arată că s-au redus şi numărul de reclamaţii depuse împotriva companiei. Faţă de media lunară, în octombrie 2021 numărul reclamaţiilor a scăzut cu 85%, iar în ianuarie 2022 numărul reclamaţiilor a scăzut cu peste 200%. Concret, au fost înregistrate doar 197 reclamaţii la peste 14.000 de daune plătite. Această performanţă vine ca urmare a schimbărilor începute în 2021, împreună cu mărirea echipei de experţi, digitalizarea companiei şi îmbunătăţirea experienţei clienţilor.

Articol scris de Antoniu Neguț

Distribuie!

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *