Doi tineri au murit la SAGA Festival după ce au consumat mai multe tipuri de droguri

de | 5.06.2022 10:08 | Actualitate


Două persoane ar fi murit în urma unei supradoze după ce mai mulți tineri care participau la Festivalul SAGA din București au fost aduși vineri seara în stare foarte gravă la mai multe spitale din Capitală, informează Gândul.ro, care citează surse medicale.

Un tânăr din Republica Moldova, în vârstă de 25 de ani, a murit în noaptea de vineri spre sâmbătă. Tânărul a ajuns la Spitalul Sfântul Pantelimon în șoc cardio-respirator și a fost declarat decedat în ambulanță, a confirmat pentru Gândul.ro Alis Grasu, managerul Serviciului de Ambulanță București-Ilfov.

Citește și:SAGA Festival, concert caritabil organizat pentru refugiații ucraineni

Alți trei tineri au ajuns în stare foarte gravă la Spitalul Floreasca și Sfântul Pantelimon, tot în șoc cardio-respirator, după ce au consumat substanțe ilegale.

Un al doilea tânăr, care era la Terapie Intensivă, la secția de toxicologie a Spitalului Pantelimon, ar fi decedat sâmbătă, potrivit Gândul.ro.

În total, șapte tineri ar fi ajuns vineri seara la spital, dintre care trei în stare gravă, potrivit surselor Digi24.

Citește și:SAGA Festival (muzică electronică) a adus 25 milioane de euro pentru economia capitalei

În noaptea de vineri spre sâmbătă, de la Arena Națională, unde au loc concertele, au fost ridicate circa 30 persoane care aveau asupra lor substanțe interzise, mai scrie Gândul.ro.

Sursa: digi24

Distribuie!

Articol scris de Bianca Solomon

Redactor- Jurnalul de Argeș, Pitești. Absolventă a Facultății de Jurnalism, Universitatea din Pitești. Studentă la programul Master-Comunicare Organizațională, UPIT.

Abonează-te la newsletter!

Trimitem un newsletter pe zi, dimineața, cu știrile din ziua anterioară.

* indicates required

1 Comentariu

  1. Nu se spune ce au consumat?
    Cât au luat,dacă au combinat drogurile.? Tinerii care cor sa se drogheze nu o sa i spere poliția sau pericolul de o supra doza. Ar trebui învățați . Am înțeles ca poliția a sfătuit sa nu amestecu Ecstezi cu energizante….

    Răspuns

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.