Web Analytics

Din 12 martie, din cauza coronavirusului, la Arhiva și Registratura Tribunalului Argeș nu mai e program cu publicul

de | 12.03.2020 10:25 | Actualitate

Pandemia de coronavirus face ca și la Tribunalul Argeș să se ia măsuri speciale. Astfel, începând de joi 12 martie, încetează programul de lucru cu publicul în cadrul serviciilor Arhivă şi Registratură.

Se recomandă justiţiabililor şi avocaţilor, ca depunerea înscrisurilor pentru dosarele aflat pe rolul instanţei, să se facă prin mijloace de comunicare electronică permise de lege, e-mail (tr-arges@just.ro), fax 0248/21.24.10 sau prin poştă.

De asemenea, consultarea dosarelor se va face accesând aplicaţia dosarul electronic https://www.curteadeapelpitesti.ro/Dosare_ecris.aspx, pusă la dispoziţia justiţiabililor de către Curtea de Apel Piteşti, în baza parolei ce le-a fost comunicată odată cu emiterea citaţiei (pentru dosarele înregistrate începând cu data de iunie 2018).

Accesul justiţiabililor, avocaţilor şi a altor persoane în incinta Tribunalului Argeş va fi limitat, urmând să aibă acces doar cei care trebuie să participe la şedinţa de judecată, în ziua respectivă, în cauzele urgente, afișate zilnic de către fiecare complet de judecată.

Art.3. Pe perioada 12 martie – 31 martie 2020, se vor judeca doar cauzele urgente aşa cum au fost stabilite prin Hotărârea nr. 5/04.02.2020 a Adunării Generale, după cum urmează:

Secţia penala: cauze cu părţi în stare de detenție având ca obiect: contestaţia la executare (fond şi contestaţie), liberare condiţionată (fond şi contestaţie), alte modificări de pedepse (fond şi contestaţie), amânare/întrerupere executare pedeapsă (fond şi contestaţie); cauze cu inculpaţi minori; cauze în care inculpaţii se găsesc sub imperiul unor măsuri preventive sau măsuri de siguranţă; cauze de competenţa judecătorului de drepturi şi libertăţi privind măsurile preventive, cauzele în care există riscul împlinirii termenului de prescripţie a răspunderii penale în următoarele şase luni.

Secţia civilă: ordin de protecţie, suspendare executare, sechestru asigurător, ordonanţa preşedinţială, cauzele care se judecă de completele specializate de minori fond, măsuri de protecţie, plasamente şi adopţii, cerere de ajutor public judiciar (în cauze urgente).

Secţia pentru conflicte de munca si asigurări sociale: ordonanţă preşedinţială, suspendare executare, suspendare provizorie, cerere de ajutor public judiciar (în cauze urgente).

Cauzele penale cu persoane deţinute, vor fi soluţionate cu audierea persoanelor încarcerate prin sistem de videoconferinţă. Se va proceda astfel, cu concursul Inspectoratului Judeţean de Jandarmi, urmând ca celor care prezintă stări febrile să li se interzică accesul în sălile de judecată.

Art.6. Depunerea actelor de procedură şi a oricăror altor înscrisuri pentru dosarele aflate pe rolul instanţei ori soluţionate, se va face pe bază de borderou, personal de către cei implicaţi în actul de justiţiei (justiţiabili, avocaţi, mandatari, etc.), în cutiile special amenajate şi amplasate la intrarea în incinta instanţei, pentru fiecare secţie – civilă penală, litigii de muncă şi asigurări sociale, sau prin mijloace de comunicare electronică permise de lege, e-mail (tr-arges@just.ro), fax 0248/21.24.10 ori prin poştă.

Depunerea actelor efectiv la instanţă, în cutiile special amenajate şi amplasate la intrarea în incinta instanţei, se va realiza în zilele de luni şi joi, în intervalul orar 10.00 – 12.00, pentru cazurile în care nu este posibilă transmiterea în celelalte modalităţi mai sus menţionate.

Articol scris de Jurnalul de Arges

Distribuie!

0 Comentarii