Dacia Sandero a primit o nouă înfățișare în fabrica de la Mioveni, astfel că modelul se alătură restul gamei Dacia purtând noua identitate a brandului, potrivit playtech.ro.
Acum, Dacia se orientează către o abordare sustenabilă, asta însemnând că în continuare, constructorul de la Pitești își dorește ca aceasta să țină cont de caracterul accesibil al mașinilor lui.
Citește și: ”Băieții deștepți”, susținuți de Guvern să construiască hidrocentrale mici pe arii protejate
![](https://jurnaluldearges.ro/wp-content/uploads/2022/11/06/9B91684C-7012-4AB0-A693-50F34723C143.jpeg)
![](https://jurnaluldearges.ro/wp-content/uploads/2022/11/06/C5DC1168-0A61-461A-BA97-F8F8D558615E.jpeg)
Această actualizare a Sandero vine cu interesul de a reîmprospăta puțin marca de la Pitești.
În afară de noua siglă, Sandero a primit și noi culori, printre care și nuanța de gri, Urban Grey.
De asemenea, Sandero se prezintă cu diferențe și la exterior, unde se poate remarca grila redesenată. Aceasta integrează acum noul logo în formă de Y.
În plus, în partea din spate a autoturismului nu se mai regăsește un logo propriu-zis, ci înscrisul DACIA, care poate fi văzut pe hayon.
Prețurile pentru noile Sandero încep de la 13.650 de euro, pentru acești bani fiind disponibilă echiparea Expression care are în dotare un motor de 90 de cai putere și o transmisie manuală în 5 trepte.
Foto: Playtech
0 Comentarii