Web Analytics

Dacia, locul doi la înmatriculări în Europa, după Jeep

de | 23.05.2018 22:27 | Economie

12 daciaMarca cea mai căutată de europeni în primele patru luni ale acestui an a fost, ca de obicei, Volkswagen (627.633 unităţi), iar pe locurile următoare în clasamentul înmatriculărilor de autoturisme au fost Ford (383.720 unităţi) şi Renault (383.213unităţi). Marca autohtonă Dacia, parte a grupului francez Renault, a comercializat, conform ACEA, 175.880 de unităţi, nivel comparabil cu mărci precum SEAT (161.555 unităţi), KIA (174.392 unităţi), Hyundai (190.553 unităţi) sau Nissan (198.312 unităţi). Cea mai mare creştere a înmatriculărilor în perioada ianuarie – aprilie 2018, de 58%, se remarcă la brandul Jeep, parte a grupului FCA. Dacia se află pe locul secund în acest clasament, cu o creştere de 18,2%, iar pe locul trei se află SEAT (17,5%). În 2017, cifra de afaceri în lei a companiei a fost în creştere cu 11,45%, până la 23,1 miliarde lei (5,1 miliarde de euro). Tot anul trecut, profitul înainte de impozit s-a ridicat la 550,5 milioane lei (120,5 milioane de euro), în creştere cu 9% faţă de 2016.

 

Articol scris de Jurnalul de Arges

Distribuie!

0 Comentarii