„Automobilul cel mai atrăgător anul acesta în Europa nu este BMW, Mercedes Benz sau Bentley. Este brandul ieftin al Renault, Dacia, născut în România”, potrivit jurnaliștilor de la The New York Times. Vânzările de autoturisme Dacia în Uniunea Europeană au crescut cu 31,1%, până la 24.600 de unităţi, în luna noiembrie, conform datelor ACEA, în timp ce în primele 11 luni vânzările Dacia au depășit 260.000 de unități, înregistrând o creștere de 21,1%, ceea ce o clasează pe primul loc în Europa.
„Dacia poate fi considerată îngrozitoare de către o persoană care conduce Mercedes sau BMW, dar este o mașină de nădejde pentru cei care vor să se deplaseze între punctul A și punctul B: este o tehnologie simplă, de încredere și, pe deasupra, ai și o garanție de trei ani. Este tot ceea ce-ți trebuie”, scrie New York Times citându-l pe Jens Schattne analist Macquarie Frankfurt.
Succesul Dacia reflectă tendințele din domeniu: în timp ce extremele merg bine, autovehiculele din categoria de mijloc stagnează, mai scrie sursa citată. La rândul său, Arnaud Deboeuf, responsabilul pentru Programul Entry al grupului Renault, recunoaște că este vorba despre avantajul oferit de criză. Florin Silvestru

Elena Lasconi: „Voi face audieri publice pentru numirea de noi judecători la CCR”
După tragerea la sorți a pozițiilor pe buletinul de vot pentru alegerile prezidențiale din luna...
0 Comentarii