Având în vedere situație pandemică actuală și creșterea ratei de incidență în județ, Consiliul Județean Argeș a luat mai multe decizii pentru a preveni răspândirea virusului SARS-CoV-2 în rândul angajaților precum și a cetățenilor. Astfel, programul de audiențe derulat în formatul obișnuit a fost suspendat și a fost restrânsă activitatea relațiilor directe cu publicul la sediul instituției.
În acest context, solicitările și sesizările cetățenilor pot fi transmise în format electronic pe adresele de email: presedinte@cjarges.ro, Președinte Ion MÎNZÎNĂ ; cabinetvicepresedinte1@cjarges.ro, Vicepreședinte Marius NICOLAESCU ; cabinetvicepresedinte2@cjarges.ro, Vicepreședinte Adrian Dumitru BUGHIU ; secretarjudet@cjarges.ro, Secretar Județ Ionel VOICA
Citește și Reprogramare eveniment la Centrul Cultural Pitești
Pentru siguranța cetățenilor, audiențele se vor relua imediat ce numărul de cazuri COVID-19 va înregistra o scădere considerabilă. În plus, pentru a putea asigura distanțarea fizică la locul de muncă s-a decis ca, în această perioadă, angajații să își ia zilele de concediu rămase pe anul 2021, iar acolo unde este posibil activitatea să se desfășoare în regim de telemuncă sau muncă la domiciliu.
0 Comentarii