Web Analytics
scris miercuri, 30.05.2018

Comdata Service mizează pe cunoscătorii de limbă italiană

12 comdataComdata Service, un furnizor de servicii de call center prezent și în Pitești, care a intrat pe plan local în urmă cu zece ani, a ajuns la 3.200 de angajaţi în România.
„Seriozitatea acordată muncii, combinată cu abilităţile românilor de vorbire în numeroase limbi străine, au transformat România într-o destinaţie preferată pentru jucătorii din industria serviciilor de externalizare (business process outsourcing) în ultimii 15 ani”, a declarat în acest context Massimo Canturi, CEO-ul global al Comdata Group.
Compania, care are birouri în şapte oraşe (Bucureşti, Craiova, Constanţa, Piteşti, Buzău, Galaţi şi Brăila), a deve­nit unul dintre cei mai mari angajatori din sectorul servi­ciilor de externalizare şi are venituri anuale de aproape 150 milioane lei. Comdata a intrat pe piaţa locală în urmă cu 10 ani, când a deschis un birou în Bucureşti, care să deser­vească clienţii italieni din industriile telecom şi bancar, după care şi-a extins prezenţa în alte şase oraşe.
„Ce ne-a deter­mi­nat să investim în România în ultimii zece ani a fost faptul că am găsit candidaţi vorbitori de limbă italiană, bine edu­caţi, care ne-au ajutat să oferim acelaşi nivel al calităţii servi­ciilor pe care îl oferim în Italia“, a adăugat Massimo Canturi.

Comdata Service mizează pe cunoscătorii de limbă italiană

Distribuie!

0 Comentarii

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită

Petiție pentru apă la Stoenești

Orice ar face, primarul de la Stoenești nu scapă de șicanele opoziției, fiind evidențiate în mediul online diverse aspecte care sunt indicate a fi...