Într-un comunicat de presă din partea Oltchim se arată că „CNA avertizează posturile Monney Channel şi Realitatea TV asupra nerespectării prevederilor CNA privind publicitatea înşelătoare şi publicitatea comparativă, care pot induce în eroare persoanele cărora li se adresează ori care iau contact cu aceasta şi care, din cauza caracterului înşelător, poate afecta comportamentul economic al acestora sau care, din acest motiv, prejudiciază ori poate prejudicia un concurent.
Compania Oltchim SA atrage atenţia asupra intenţiei de a afecta în mod negativ, interesele combinatului Oltchim, prin publicitatea tendenţioasă plătită în mod constant de către acţionarul minoritar PCC.”
În perioada 20.01.2011 – 24.02.2011, posturile TV Money Channel şi Realitatea TV au difuzat mai multe spoturi publicitare produse de firma PCC, care au drept subiect o falsă modernizare şi o falsă soluţie pentru Oltchim şi care prezintă Arpechim drept o instalaţie învechită şi ineficientă. (F.S)

InfoCons pe litoral : Papanași cu până la 58.6 grame de sare și 164.85 grame de zahăr per porție
Comandamentul InfoCons pe litoral : Papanași cu până la 58.6 grame de sare și 164.85 grame de...
0 Comentarii