Web Analytics

Clotilde Armand și Robert Negoiță domină mediatic în luna februarie în București

de | 21.03.2023 21:21 | Actualitate, Home, Politica si Administratie

Potrivit datelor mediaTRUST, în februarie, Clotilde Armand și Robert Negoiță au fost de două ori mai vizibili în mass-media decât restul primarilor de sectoare. Audiența generală a discursurilor și declarațiilor lor s-a ridicat la peste 65 mil. de contacte.


București, 22 februarie 2023: mediaTRUST a analizat în perioada 1-28 februarie 2023, peste 4.000 materiale din presa scrisă, radio, tv, online și social media, urmărind mențiunile celor 6 primari de sectoare din București în materialele difuzate.


Clotilde Armand a fost cel mai vizibil primar în mass-media în februarie, vorbind (inclusiv fiind citată de diverse instituții media) de 1.737 de ori în perioada analizată, o medie de 62 de ori pe zi. Cele mai multe materiale în care primarul sectorului 1 a fost menționat, au fost în contextul incidentului din timpul şedinţei Consiliului Local Sector 1, când un consilier a apărut în direct, în timp ce se afla sub duș. Alte materiale care o citează pe Clotilde Armand au legătură cu problema drumului din cartierul Greenfield dar și cu înfrângerea primarului în procesul cu ROMPREST. După cum a calculat mediaTRUST, publicul din România ar fi putut intra în contact cu mesajele primarului de aproape 2 ori în luna februarie (26 mil. de contacte). România TV este postul TV care a difuzat cele mai multe materiale în care Clotilde Armand a fost menționată, iar în online, site-ul gandul.ro a publicat 47 de materiale cu mențiuni despre primarul
sectorului 1.

Haita in actiune

Comedia „Haita de Acțiune” ajunge în Pitești

de Cristian Vasile | 21.03.2023 21:01 | ActualitateCulturăHome

Haita de acțiune vine în orașul tău! 

După evenimentul de lansare, care a avut loc pe 20 martie, în Cinema City din AFI Cotroceni, „Haita de Acțiune” vine în orașul tău. Vei avea ocazia să-ți întâlnești actorii preferați și în Timișoara, Constanța, Brașov, Ploiești și Cluj. 

Citește și:


Al doilea cel mai mediatizat primar a fost Robert Negoiță – acesta a fost prezent de peste 1.000 de ori întoate tipurile de media, ceea ce s-a tradus prin faptul că mesajul său a ajuns la publicul roman de mai mult de o 2 ori pe lună (38,660,671 de contacte). Al treilea cel mai vizibil primar în mass-media a fost Ciprian Ciucu, primarului sectorului 6 (9,666,749 de contacte), care în februarie și-a anunțat demisia din fruntea PNL București. Digi24 este postul cu cele mai multe materiale în care Robert Negoiță a fost menționat, urmat de ANTENA3 CNN și radio București FM.

2
Următorii primari care apar des în mass-media din România sunt, în ordinea materialelor în care au fost menționați, sunt: Radu Mihaiu, 390 materiale, Daniel Băluță, 247 materiale și Constantin Melnic, 36 materiale. Digi24 și Euronews România sunt posturile TV care îl menționează cel mai des pe Radu Mihaiu în timp ce Daniel Băluță este citat cel mai mult de Realitatea Plus și Antena 3CNN. Constantin Melnic nu este menționat la TV iar în mediul online gandul.ro l-a citat în 5 articole jurmalistice.


Platforma Facebook, mediul de comunicare preferat al primarilor din București
Cei mai mulți dintre primarii Bucureștiului au comunicat în social media, cel mai frecvent pe Facebook.
Între 1 și 28 februarie, au fost menționați în nu mai puțin de 687 de postări și peste 300 tweet-uri și retweet-uri – cu o medie de 37 de postări noi apărute în fiecare zi. mediaTRUST a înregistrat cel mai mare număr de mesaje pe Facebook și Twitter în 9 februarie pentru Robert Negoiță și în 21 februarie pentru Clotilde Armand.

3

Metodologie
Notă: În prezentul studiu, Ierarhia vizibilității primarilor de sectoare din București – Presă scrisă, presă online, radio și TV, pentru o analiză echilibrată și pentru păstrarea echidistanței în evaluarea mediatizării primarilor de sectoare, apariţiile Primarului general al Capitalei, Nicușor Dan, nu au fost incluse. În realizarea studiului s-au luat în calcul doar primarii de sectoare din București.


Analiza include toate materialele din presa tipărită, posturile de radio și TV monitorizate de mediaTRUST precum și site-urile, paginile oficiale facebook, twitter, instagram, youtube, bloguri, podcast-uri si comentarii retele socializare. Pentru mai multe detalii privind monitorizarea presei scrise, radio, TV, online și social media consultați www.mediatrust.ro.
Pentru măsurarea impactului (audienţei) materialelor incluse în studiu sunt folosite datele de audienţă furnizate de ARMA (pentru televiziuni), BRAT (pentru presa tiparită), ARA (pentru radio) şi metode proprietate mediaTRUST în cazul mediului online (inclusiv Social Media).

Datele de audiență și
demografice se referă la numărul de telespectatori pentru toate aparițiile televizate, fiind luat in calcul publicul comercial.

4

Despre mediaTRUST
Înființată în 1999, parte a Institute of Media Monitoring (IMM) din Polonia, mediaTRUST România, este compania de monitorizare media cu capital privat cu cea mai îndelungată experiență pe piață si cel mai vast portofoliu de clienți. Compania oferă clienţilor săi acces la informaţiile apărute zilnic în mass media (presă scrisă, online, radio şi TV) din 15 ţări din Europa Centrală şi de Est. Din 2004 suntem membri ai organizaţiei internaţionale de elită FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d’Extraits de Presse), iar în 2014 am devenit membri BRAT (Biroului Român de Audit Transmedia) şi ARMA (Asociaţiei Române
pentru Măsurarea Audienţelor).

Articol scris de Cristian Vasile

Distribuie!

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele articole