Circuitul documentelor în Primăria Pitești este unul sinuos, mai ales când vine vorba de plângeri. Și mai ales când acestea cuprind fapte care țin de Direcția de urbanism. Astfel că, după ce este depusă la Registratură, o sesizare iese din nou din primărie, ajunge la persoana pârâtă și numai apoi la mapa primarului. Care, ca orice șef de instituție, urmează să dea o rezoluție sau alta. Nici nu mai contează, că nu degeaba se spune că informația e putere. Așa se face că se ajunge la vorba românească ușor adaptată „nu știe primarul ce știe pârâtul”…
(ELECTRO-CUTARE)

Noua Casă 2025. Avans de 5% doar pentru apartamentele sub 70.000 euro
O veste dezarmantă pentru cei care se bazau pe stat ca să-şi cumpere apartamentul dorit. Bugetul...
Astfel de angajati trebuie dati pe mana parchetului si investigati pt. abuz in serviciu.Trebuiesc revizuite toate fisele posturilor pt. a crea raspundere penala si civila in exercitarea atributiunilor de serviciu si nu in ultimul rand semnarea unui acord de confidentialitate a angajatilor care sa continata pedepse si raspunderi clare pt. aceste fapte.
Ca sa nu mai spunem ca prin divulgarea unor astfel de secrete de serviciu se incalca GDPR-ul prin faptul ca se divulga continutul si numele unei persoane precum si faptul ca aceste actiuni pot conduce la fapte de natura penala precum presiuni asupra persoanelor,batai,accidente provocate si chiar omoruri.
Circuitul documentelor si utilizarea acestora este deosebit de importanta intr-o institutie.