Web Analytics
scris joi, 17.03.2022

Circuitul… scurtcircuitat al documentelor la Primăria Piteşti

Circuitul documentelor în Primăria Pitești este unul sinuos, mai ales când vine vorba de plângeri. Și mai ales când acestea cuprind fapte care țin de Direcția de urbanism. Astfel că, după ce este depusă la Registratură, o sesizare iese din nou din primărie, ajunge la persoana pârâtă și numai apoi la mapa primarului. Care, ca orice șef de instituție, urmează să dea o rezoluție sau alta. Nici nu mai contează, că nu degeaba se spune că informația e putere. Așa se face că se ajunge la vorba românească ușor adaptată „nu știe primarul ce știe pârâtul”…
(ELECTRO-CUTARE)

Circuitul… scurtcircuitat al documentelor la Primăria Piteşti

Citește și Primăria Piteşti răspunde de ce trei case istorice din Piteşti, neîngrijite, nu au impozitul majorat cu 500%

Distribuie!

1 Comentariu

  1. Astfel de angajati trebuie dati pe mana parchetului si investigati pt. abuz in serviciu.Trebuiesc revizuite toate fisele posturilor pt. a crea raspundere penala si civila in exercitarea atributiunilor de serviciu si nu in ultimul rand semnarea unui acord de confidentialitate a angajatilor care sa continata pedepse si raspunderi clare pt. aceste fapte.
    Ca sa nu mai spunem ca prin divulgarea unor astfel de secrete de serviciu se incalca GDPR-ul prin faptul ca se divulga continutul si numele unei persoane precum si faptul ca aceste actiuni pot conduce la fapte de natura penala precum presiuni asupra persoanelor,batai,accidente provocate si chiar omoruri.
    Circuitul documentelor si utilizarea acestora este deosebit de importanta intr-o institutie.

    Răspuns

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită