Web Analytics

CEZ ţine lumina stinsă în chestiunea scrisorilor cu tentă negativă despre concurenţă

de | 2.08.2017 17:57 | Economie

12 cezÎn urmă cu o lună și jumătate săptămânalul nostru publica un material de presă intitulat „CEZ trimite abonaţilor care vor să îşi schimbe furnizorul de energie scrisori cu link-uri către articole negative despre concurenţă”, material în care arătam că agenții economici argeșeni care au dorit să-și schimbe furnizorul de energie renunțând la serviciile CEZ au primit „înștiințări” cu informații nu tocmai pozitive despre companiile către care voiau să se îndrepte. Printre agenții economici importanți care au renunțat deja la serviciile CEZ se numără Hotelul Victoria sau Com Divers Auto Ro.

Emil Enescu de la Victoria printre cei „atenționați” de CEZ

Patronul Hotelului Victoria, Emil Enescu, povestea la vremea respectivă despre aventura renunțării la serviciile CEZ: „Da, am schimbat furnizorul de energie electrică în primul rând pentru că ei, CEZ-ul, ne cresc prețurile după cum vor și când vor. Se cred monopol și se comportă ca un monopol și asta nu e tocmai corect într-o economie de piață. Mi-au trimis o hârtie din care să mă lămuresc că ceilalți furnizori n-ar fi serioși sau ar avea probleme, ceea ce iar nu este corect pe o piață liberă. Au existat chiar și tentative de șantaj de genul amenințărilor că ne taie curentul imediat. În cele din urmă am optat pentru Enel, în primul rând pentru preț care este cu 10 lei mai mic pentru un megawatt, o reducere semnificativă pentru o activitate ca a noastră”.

Reacție cu întârziere suplinită cu invitații la campanii sociale

12 roxanaLipsa inițială de reacție a celor de la CEZ este cel puțin surprinzătoare dat fiind că între departamentul de imagine al companiei și Jurnalul de Argeș a existat o corespondență activă, o corespondență în care suntem invitați la tot felul de campanii și inițiative sociale, de salutat de altfel, dar în care nu se pomenește nimic despre cele semnalate de ziarul nostru. Chiar și răspunsul celor de la CEZ la e-mail-ul nostru, răspuns oferit de  Roxana Mărgineanu, Responsabil PR Regional, Departamentul Brand, Marketing & Comunicare Externă, este unul standard menit să nu lămurească decât forma problemei, nu și fondul ei: „Scrisorile menţionate de dumneavoastră fac parte din comunicarea constantă pe care furnizorul CEZ Vânzare o are cu clienţii săi. Acestea au fost transmise în luna mai către o serie de clienţi pentru a le aduce la cunoştinţă contextul deosebit din piaţa de energie. Precizăm că scrisorile au rolul punctual de a semnala schimbările din piaţă energetică românească, oferind suficiente detalii pentru conturarea unei imagini complete a acesteia”. Cu alte cuvinte, în viziunea CEZ, o imagine completă a pieței de energie este o imagine în care toți ceilalți sunt urâți și doar cel care o spune e frumos.

Articol scris de Jurnalul de Arges

Distribuie!

0 Comentarii