După ce firma Lactate Brădet a picat la mijloc în scandalul bebelușilor infectați cu bacteria E-coli, președintele Mișcării Populare Argeș, Cătălin Bulf consideră că în județul nostru a devenit deja o tradiție îngroparea brandurilor locale după exemplele FC Argeș, ARO, Arpechim sau Rolast: „Ministrul Agriculturii s-a grăbit. Dacă Brădetul avea acționari străini, anunțul nu avea loc. În Argeș pierderea brandurilor locale e tradiție! Avem în parlament oameni incapabili să susțină locurile de muncă și economia județului”. Legat de faptul că Andrei Gerea, fostul ministru al Economiei, și-a arătat susținerea față de firma argeșeană după ce a mâncat iaurt de la Lactate Brădet în fața ziariștilor, Cătălin Bulf a precizat că atunci când Gerea susține un brand, acesta se închide: „Mă gândesc la faptul că în calitate de ministru a promis în 2012 că nu se închide Arpechimul. Gerea este eroul în opoziție și impotent la guvernare. Tot ce susține el se închide. În 2012 a spus că nu va închide Arpechimul. În opoziție, el susține o fabrică care e deja închisă. Tot ce susține dl. Gerea e cu ghinion”, a mai adăugat Bulf. A.V.

Termenul-limită până la care românii se mai pot înscrie pentru tichetele de energie de 50 de lei
Românii mai pot solicita ajutorul de 50 de lei pentru plata facturilor la energie până la data de...
0 Comentarii