După ce firma Lactate Brădet a picat la mijloc în scandalul bebelușilor infectați cu bacteria E-coli, președintele Mișcării Populare Argeș, Cătălin Bulf consideră că în județul nostru a devenit deja o tradiție îngroparea brandurilor locale după exemplele FC Argeș, ARO, Arpechim sau Rolast: „Ministrul Agriculturii s-a grăbit. Dacă Brădetul avea acționari străini, anunțul nu avea loc. În Argeș pierderea brandurilor locale e tradiție! Avem în parlament oameni incapabili să susțină locurile de muncă și economia județului”. Legat de faptul că Andrei Gerea, fostul ministru al Economiei, și-a arătat susținerea față de firma argeșeană după ce a mâncat iaurt de la Lactate Brădet în fața ziariștilor, Cătălin Bulf a precizat că atunci când Gerea susține un brand, acesta se închide: „Mă gândesc la faptul că în calitate de ministru a promis în 2012 că nu se închide Arpechimul. Gerea este eroul în opoziție și impotent la guvernare. Tot ce susține el se închide. În 2012 a spus că nu va închide Arpechimul. În opoziție, el susține o fabrică care e deja închisă. Tot ce susține dl. Gerea e cu ghinion”, a mai adăugat Bulf. A.V.

Un nou stat a fost recunoscut oficial
Franța și Noua Caledonie au anunțat sâmbătă un acord „istoric” prin care teritoriul de peste mări...
0 Comentarii