„Pentru asigurarea activităţii Casei Judeţene de Pensii Argeş fără expunerea asiguraţilor şi a beneficiarilor sistemului public de pensii la riscurile legate de infectarea cu noul coronavirus, au fost dispuse următoarele măsuri:
Programul direct cu publicul pe perioada stării de alertă se va desfăşura doar pentru următoarele operaţiuni:
Înregistrarea cererilor de deschidere a drepturilor de pensie, recalculări, care presupun anexarea unor documente în original.
Facem precizarea ca inregistrarea cererilor de deschidere a drepturilor de pensie se poate realiza si telefonic, la numerele 0248.610.115 si 0248.222.393. Aceasta inregistrare consta in preluarea datelor personale si a numarului de telefon de catre un operator, care va comunica numarul de inregistrare solicitantului, urmand ca, ulterior, documentatia in original (cartea de munca, adeverintele privind sporurile permanente si conditiile superioare de munca si alte documente prevazute de normele de aplicare a legii) si in copie (actele de stare civila, cartea de munca etc), sa fie transmisa in plic sigilat, prin intermediul CN Posta Romana SA, cu confirmare de primire la Casa Judeteana de Pensii Arges, str. IC Bratianu, nr,38, Pitesti, judetul Arges.
Solicitarea ajutoarelor de deces.
CITEŞTE ŞI…Prefectul le-a cerut primarilor să asigure condiții decente producătorilor și comercianților din piețe
Documentele necesare plăţii ajutorului de deces, se pot depune la sediul instituţiei, se pot transmite prin poştă sau prin e-mail. De asemenea, plata ajutorului de deces pentru pensionari se poate plăti şi prin mandat poştal, iar pentru asiguraţi în cont bancar.
Încheierea contractului de asigurare
Ridicarea biletului de tratament balnear.
Activitatea de expertiză medicală
Casa Judeţeană de Pensii Argeş va dezvolta activitatea de relaţii cu publicul la distanţă, astfel ca pentru informații referitoare la stabilirea și plata drepturilor de pensie, recalculări pensii, stagii de cotizare și plata ajutorului de deces, rugăm ca persoanele interesate să se adreseze pe toata durata programului de lucru la numerele de telefon: 0248.222.393, 0248.222.394, 0248.610.115, sau in scris la adresele: relatii@cjparges.ro, plati_pensii@cjparges.ro, evidenta_contribuabili@cjparges.ro.
Depunerea de documente prin e-mail se va face după descărcarea de pe site-ul Casei Județene de Pensii Arges – www.cjparges.ro, de la capitolul “acte si formulare” a cererilor corespunzătoare, completarea lor, semnarea și scanarea împreună cu documentele doveditoare. Documentele scanate în format PDF, JPG, JPEG vor fi transmise pe una din adresele mai sus mentionate.
CITEŞTE ŞI…E oficial! Asociaţiile şi federaţiile de pensionari pot primi de la primării, gratuit, în folosinţă orice bunuri mobile şi imobile
Se recomandă transmiterea de solicitări (cereri privind recalcularea pensiilor și a documentelor doveditoare, in original) prin poștă, cu confirmare de primire.” ,trnasmite Casa Judeţeană de Pensii Argeş.
0 Comentarii