Web Analytics
scris joi, 12.11.2020

Casa Judeţeană de Pensii Argeş şi-a modificat programul de lucru cu publicul

„Pentru asigurarea activităţii Casei Judeţene de Pensii Argeş fără expunerea asiguraţilor şi a beneficiarilor sistemului public de pensii la riscurile legate de infectarea cu noul coronavirus, au fost dispuse următoarele măsuri:

Casa Judeţeană de Pensii Argeş şi-a modificat programul de lucru cu publicul

Programul direct cu publicul pe perioada stării de alertă se va desfăşura doar pentru următoarele operaţiuni:

Înregistrarea cererilor de deschidere a drepturilor de pensie, recalculări, care presupun anexarea unor documente în original.

Facem precizarea ca inregistrarea cererilor de deschidere a drepturilor de pensie se poate realiza si telefonic, la numerele 0248.610.115  si 0248.222.393. Aceasta inregistrare consta in preluarea datelor personale si a numarului de telefon de catre un operator, care va comunica numarul de inregistrare solicitantului, urmand ca, ulterior, documentatia in original (cartea de munca, adeverintele privind sporurile permanente si conditiile superioare de munca si alte documente prevazute de normele de aplicare a legii) si in copie (actele de stare civila, cartea de munca etc), sa fie transmisa in plic sigilat, prin intermediul CN Posta Romana SA, cu confirmare de primire la Casa Judeteana de Pensii Arges, str. IC Bratianu, nr,38, Pitesti, judetul Arges.

Solicitarea ajutoarelor de deces.

CITEŞTE ŞI…Prefectul le-a cerut primarilor să asigure condiții decente producătorilor și comercianților din piețe

Documentele necesare plăţii ajutorului de deces, se pot depune la sediul instituţiei, se pot transmite prin poştă sau prin e-mail. De asemenea, plata ajutorului de deces pentru pensionari se poate plăti şi prin mandat poştal, iar pentru asiguraţi în cont bancar.

Încheierea contractului de asigurare

Ridicarea biletului de tratament balnear. 

Activitatea de expertiză medicală

Casa Judeţeană de Pensii Argeş va dezvolta activitatea de relaţii cu publicul la distanţă, astfel ca pentru informații referitoare la stabilirea și plata drepturilor de pensie, recalculări pensii, stagii de cotizare și plata ajutorului de deces, rugăm ca persoanele interesate să se adreseze pe toata durata programului de lucru la numerele de telefon: 0248.222.393, 0248.222.394, 0248.610.115, sau in scris la adresele:  relatii@cjparges.ro, plati_pensii@cjparges.ro, evidenta_contribuabili@cjparges.ro.

Depunerea de documente prin e-mail se va face după descărcarea de pe site-ul Casei Județene de Pensii Arges – www.cjparges.ro, de la capitolul “acte si formulare” a cererilor corespunzătoare, completarea lor, semnarea și scanarea împreună cu documentele doveditoare. Documentele scanate în format PDF, JPG, JPEG vor fi transmise pe una din adresele mai sus mentionate.

CITEŞTE ŞI…E oficial! Asociaţiile şi federaţiile de pensionari pot primi de la primării, gratuit, în folosinţă orice bunuri mobile şi imobile

Se recomandă transmiterea de solicitări (cereri privind recalcularea pensiilor și a documentelor doveditoare, in original)  prin poștă, cu confirmare de primire.” ,trnasmite Casa Judeţeană de Pensii Argeş.

Distribuie!

0 Comentarii

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită

Averi pierdute la Câmpulung

Cei din administrația câmpulungeană au anticipat decizia recentă a Curții Constituționale a României conform căreia declarațiile de avere nu trebuie...

Începe distracţia în Câmpulung

Deși nu a avut parte de manifestările încadrate în Festivalul Internațional de Folclor ”Carpați”, municipiul Câmpulung nu va fi lipsit de agitație...

Transfer de la Mioarele la Câmpulung

Pe lângă multiple abandonuri, în administrația locală din Câmpulung se mai fac și ceva angajări, dar și transferuri. Nu ies acestea întotdeauna,...