Web Analytics

Campanie de informare a Fiscului privind publicitatea înşelătoare

de | 2.03.2017 15:17 | Politica si Administratie

FinantePubliceArges

Ministerul Finanţelor Publice, prin intermediul Direcţiilor finanţelor publice din întreaga ţară, a demarat o campanie de informare şi verificare privind publicitatea înşelătoare şi publicitatea comparativă. Aceste acţiuni se derulează la un eşantion de 447 de firme, dintre care 17 mari contribuabili, care comercializează produse alimentare, băuturi şi tutun.


Programul are ca scop informarea comercianţilor privind prevederile legale în domeniul publicităţii înşelătoare şi comparative şi a consecinţelor defavorabile ale acestora. De asemenea, sunt analizate mesajele campaniilor publicitare pe care aceste firme le derulează în mediul on-line, presa scrisă, panotaj stradal, broşuri sau pliante. Reprezentanţii Ministerului Finanţelor avertizează că în cazul în care se vor constata încălcări ale legislaţiei în domeniu, ar putea fi aplicate sancţiuni.
Acţiunile de informare şi verificare sunt realizate de reprezentanţi ai structurilor de specialitate din cadrul tuturor Direcţiilor generale regionale ale finanţelor publice din ţară. În perioada următoare vor fi demarate informări şi verificări similare în următoarele domenii: comerţ cu amănuntul al produselor farmaceutice în magazine specializate, activităţi ale agenţiilor de turism şi comerţ cu amănuntul în magazine nespecializate, cu vânzare predominantă de produse nealimentare.

Articol scris de Jurnalul de Arges

Distribuie!

0 Comentarii