Casa Judeţeană de Pensii Argeş anunţă reluarea activităţii privind acordarea prestaţiilor sub forma biletelor de tratament balnear.
Din motive de siguranță medicală, legate de prevenirea raspandirii si infectarii cu coronavirus, Casa Judeteana de Pensii Arges, recomanda beneficiarilor sistemului public de asigurări sociale, asiguraţi si pensionari, depunerea cererilor de acordare a biletului de tratament balnear si prin posta, prin fax (0248.218.560) sau prin e-mail (relatii@cjparges.ro).
CITEȘTE ȘI: Cu city-manager made in USA, Câmpulungul plăteşte pentru servicii de consultanţă
CASA DE PENSII ARGEȘ atrage atenția asupra MODULui DE COMPLETARE A CERERII:
– pentru a fi luată în considerare, cererea trebuie să aibă completate toate câmpurile (fată-verso)
– se va completa cu atentie codul numeric personal;
– se va trece numarul de telefon;
– solicitantul poate opta pentru cel mult trei staţiuni;
– se va preciza o singură perioadă solicitată, care poate cuprinde mai multe serii, din mai multe luni;
– răspunderea pentru modul de completare şi corectitudinea datelor din cerere revine în totalitate solicitantului.
Beneficiarii sistemului public de pensii trebuie să cunoască urmatoarele:
Contributia individuala a unui bilet de tratament este de 50% din cuantumul brut al pensiei.
Biletul de tratament se elibereaza personal titularului, pe baza actului de identitate.
Cererile se depun cu cel puţin 30 de zile anterioare primei luni din perioada pentru care se solicită bilet de tratament balnear.
Se completează numai pe formularul tipizat aprobat, care se poate procura de pe site-ul www.cjparges.ro.
În vederea eliminarii birocratiei, la depunerea cererii tip pentru acordarea unui bilet de tratament balnear, pensionarul nu va mai fi obligat să depună copia actului de identitate și talonul de pensie. Unei persoane i se poate elibera un singur bilet de tratament balnear în cursul unui an calendaristic.
0 Comentarii