Web Analytics

ANAF ia la verificat conturile influencerilor

de | 6.10.2023 19:56 | Actualitate, Home, Politica si Administratie

ANAF i-a luat în vizor și pe influencerii din România. Inspectorii antifraudă vor să verifice creatorii de conținut, dacă își plătesc impozitele pe banii pe care îi câștigă.

Citește și: Dan Suciu, purtător de cuvânt al BNR: „Dispariția cash-ului este exclusă”


Din ultimele date, ANAF-ul îi vizează pe 150 de creatori de conținut, care realizează venituri de peste 150 de milioane de lei. Cel mai mult a câștigat un influencer care, în decurs de 5 ani, a avut venituri de 6,1 milioane de lei. Toate aceste venituri trebuie declarate la ANAF prin declarația unică, în cazul în care veniturile sunt realizate în calitate persoană fizică. Sunt, însă, mulți creatori de conținut care au și firme.

Citește și: Prefectul l-a suspendat din funcție pe primarul din Mioveni, aflat în arest


Pe lângă activitatea de pe rețelele de socializare, ANAF a luat în vizor și aceste companii, 31 la număr. La 17 dintre ele au fost găsite nereguli: fie nu erau declarate corect veniturile, fie cheltuielile pe care le-au declarat erau mai mari în acte decât erau în realitate. În ultimii ani, la noi în țară s-a dezvoltat foarte mult activitatea de creator de conținut iar veniturile realizate sunt inclusiv din contracte de publicitate pe rețelele de socializare.

Articol scris de Simion Cristina

Distribuie!

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *