Web Analytics

Află patru sfaturi pentru a-ți îmbunătăți strategia de optimizare Google

de | 14.09.2017 18:17 | Economie

01Lumea marketing-ului digital a cunoscut mai multe schimbari in ultimii 2 ani decat a facut-o in mai mult de 10 ani combinati, asta datorita lansarii ultimelor update-uri la algoritmii Google, precum deja popularele Panda si Penguin.
Ambele update-uri au adus schimbari importante in cadrul strategiilor de optimizare a site-urilor pentru motorul de cautare Google, in special in ceea ce priveste tehnicile de Link Building.

Care sunt aceste schimbari si cum putem imbunatati strategia de optimizare? Ei bine, vom afla aceste informatii direct de la specialistii E-Advertising, probabil unul dintre cele mai importante nume a industriei de marketing online din Romania.
A trecut de mult perioada in care site-urile obtineau o mai buna pozitionare platind pentru a primi mii de link-uri din surse externe, aceasta fiind considerata in prezent o tehnica de Black-Hat SEO si conducand catre o penalizare drastica. In prezent se urmareste un continut de calitate, valoros si relevant pentru cei ce ajung sa acceseze link-urile respective, motiv pentru care vom prezenta urmatoarele sfaturi oferite de experti.

1. Articole de tip „Guest post”

02Acest proces implica realizarea unui articol ce va fi publicat pe site-ul unei alte persoane sau a unei companii partenere. Nu doar ca aceasta tehnica va oferi accesul catre o audienta noua, insa va inseamna si o sursa valoroasa ce ofera un link catre propriul site.
Pentru a maximiza acest proces e important ca strategia de marketing sa implice bloguri si site-uri populare, o buna colaborare cu acestea si articolele respective sa fie de cea mai buna calitate.

Atentie, este foarte important sa se puna accentul pe unicitate, informatii utile si cu adevarat ajutatoare pentru cititori, iar continutul duplicat trebuie sa fie evitat pe deplin.

2. Utilizarea unor infografice

03

Cine spune ca informatiile trebuie sa fie transmise doar prin cadrul articolelor? Ei bine, nici vorba de acest lucru. Posibilitatile sunt mult mai variate, continuand cu videoclipuri, podcast-uri sau chiar infografice.
De altfel, infograficele sunt considerate a fi unele dintre cele mai interesante si placute forme de a transmite si digera informatiile, fiind asezate intr-un mod mai estetic si mai atractiv pentru utilizatori.

Daca se acorda suficient timp pentru a realiza un infografic de calitate atunci acesta va avea parte de numeroase interactiuni si va fi impartasit de catre multe persoane. Desi poate fi ceva mai costisitor si necesita mai mult timp, infograficele realizate cum trebuie pot fi o investitie rapid amortizata, concretizata in multiple link-uri si avand o distributie foarte larga.
Pentru a veni in ajutorul celor care vor sa realizeze infografice intr-un mod mai simplu si ieftin, E-Advertising recomanda acest site.

3. Valoarea conținutului

Indiferent de locul in care este publicat continutul si forma acestuia (text, imagine, video, infografic, audio) cel mai important aspect este cel referitor la informatiile pe care le prezinta si daca acestea aduc un plus de valoare utilizatorilor.
Daca se va crea un continut remarcabil atunci oamenii vor distribui in masa respectivul continut si se va lansa chiar o interactiune in masa, pana ce acele informatii vor deveni chiar virale. E ceea ce-si doreste orice site, fiind probabil una dintre cele mai performante modalitati de a obtine o pozitionare foarte buna in randul rezultatelor generate de catre Google.
Desi nu exista o reteta a succesului si a continutului ce devine viral, se poate urmari ce anume exista in prezent in trend, ce subiecte capteaza interesul utilizatorilor si ce anume ii starneste sa interactioneze. Un foarte bun instrument ce poate fi folosit in acest sens este chiar Google Trends.

4. Analizați competiția

04Mediul online este unul definit de o concurenta acerba si orice detaliu poate face diferenta. In acest sens, e foarte important ca, pentru a reusi, sa se implementeze o strategie de promovare cat mai eficienta si sa se tina cont de ceea ce ofera si prezinta site-urile in competitie directa.

O astfel de analiza poate deschide noi oportunitati si poate oferi idei sau perspective diferite ce pot aduce numeroase rezultate favorabile. Adevarul este ca orice strategie de marketing, mai ales una ce se desfasoara intr-un mediu atat de dinamic cum este cel online, trebuie sa fie atent pregatita si complexa. Acesta este si motivul pentru care colaborarea cu o agentie de promovare online este una dintre cele mai bune solutii, ca dovada fiind faptul ca E-Advertising a reusit in peste 6 ani de activitate sa colaboreze cu mai mult de 700 de clienti, oferindu-le rezultate deosebite.
Intr-un final, e important de stiut faptul ca o colaborare cu profesionisti inseamna timp castigat, utilizarea celor mai noi tehnici (bazate pe informatii mereu la zi cu modificarile efectuate), cunostinte tehnice avansate si strategii eficiente. Toate acestea nu inseamna decat o investitie ce se va amortiza foarte repede si care va aduce chiar castiguri insemnate pentru un business online.

Articol scris de Jurnalul de Arges

Distribuie!

0 Comentarii