Primăria Municipiului Pitești amintește că, începând cu data de 01 ianuarie 2022, administratorii de imobile care își desfășoară activitatea în Pitești au obligația de a deține atestat care dovedește calitatea de administrator de condominii, eliberat în condițiile Legii nr. 196/2018 privind înființarea, organizarea și funcționarea asociațiilor de proprietari și administrarea condominiilor, cu modificările și completările ulterioare.
„Desfășurarea activității de administrare de condominii fără a deține atestat conform Legii nr. 196/2018 constituie contravenție și se sancționează cu amendă de la 5.000 la 10.000 de lei”, mai transmite Primăria.
Pentru mai multe informații vă puteți adresa Primăriei Pitești, Serviciul Coordonare Asociații de Proprietari, la numărul de telefon: 0372/481810.
M.S.
Citește și Primăria Pitești a depus două proiecte pentru finanțare prin programul „Anghel Saligny”
Cotește și Primăria Piteşti caută soluţii pentru problemele locatarilor din Republicii
0 Comentarii