Web Analytics
scris joi, 22.03.2012

Bibiana Stanciulov ameninţă Lidl cu tribunalul

# Magiunul de Topoloveni declară război hypermarketurilor. Producătorul Magiunului de Topoloveni, SC Sonimpex Serv Com, a anunțat recent că va acționa în judecată lanțul de magazine Lidl România, reprezentanții societății susținând că lanțul comercializează un magiun de prune fără drept de marcă. Anunțul a fost făcut în cadrul primei ediții (14-16 martie) a Forumului IMM de la Romexpo de Bibiana Stanciulov, primul român care a înregistrat în Registrul Uniunii Europene de mărci un brand românesc, respectiv „Magiunul de prune Topoloveni”. Stanciulov susține că a fost amenințată de Lidl, în urmă cu un an, pentru că nu a acceptat să lucreze sub brandul acestora pentru ca apoi, în decembrie, aceștia să comercializeze gemul de prune Sympathica. Pentru că are protecție de marcă, producătorul Magiunului de Topoloveni a spus că va acționa pe toate căile împotriva acestui retailer, în speranța că Justiția îi va da câștig de cauză.

Bibiana Stanciulov ameninţă Lidl cu tribunalul

Bibiana Stanciulov: „Hypermarketurile sunt infernul pe pământ”

„Dacă nu aveți nicio înregistrare, nicio protecție, oricine vă poate ataca. Hypermarketurile sunt infernul pe pământ. Taxele totale de 64% perceptute de aceste lanțuri de magazine sunt exorbitante. Ce să fac eu atunci? Să produc cu 64% mai puțin ca să pot plăti taxele lor de raft și alte dări pe care le cer? În detrimentul clienților, aceste hypermarketuri vând dulcețuri și gemuri produse în UE. Produse unde, pe stânga, pe dreapta?”, s-a înfuriat Bibiana Stanciulov.
Florin Silvestru

Distribuie!

0 Comentarii

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

Din ediția tipărită

Transfer de la Mioarele la Câmpulung

Pe lângă multiple abandonuri, în administrația locală din Câmpulung se mai fac și ceva angajări, dar și transferuri. Nu ies acestea întotdeauna,...