Fuchs Condimente, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de profil, a avut în 2017 o cifră de afaceri de aproape 95 milioane lei (peste 20 milioane euro), în scădere cu circa 4% faţă de anul precedent, arată datele de la Ministerul de Finanţe.
De asemenea, profitul companiei s-a redus cu 26% comparativ cu anul precedent, până la 4,5 milioane lei (aproape un milion de euro). Evoluţia businessului companiei vine în condiţiile în care celălalt grup german prezent pe piaţa locală a condimentelor, dar şi a ingredientelor pentru industria alimentară, Dr. Oetker, a consemnat, la rândul lui, o scădere a businessului pe piaţa din România cu 8% faţă de anul precedent.
Atât Fuchs, cât şi Dr. Oetker au unităţi de producţie în judeţul Argeş. Conform datelor companiei de cercetare de piaţă Euromonitor, Fuchs Condimente este lider la vânzări pe piaţa de condimente, având în portofoliu brandurile Fuchs şi Cosmin.
F. Silvestru
Comisia Europeană deschide proceduri oficiale împotriva Facebook și Instagram în temeiul Actului legislativ privind serviciile digitale
Astăzi, 30 aprilie, Comisia Europeană a inițiat proceduri oficiale pentru a evalua dacă este...
30.04.2024 16:33
0 Comentarii