Comisia a lansat o serie de acțiuni de sensibilizare cu privire la riscurile de dezinformare, de manipulare a informațiilor și de ingerințe străine, în perioada premergătoare alegerilor europene.
În colaborare cu grupul autorităților europene de reglementare pentru serviciile mass-media audiovizuale (ERGA), care reunește cele 27 de organisme naționale de reglementare independente din domeniul serviciilor audiovizuale, Comisia a lansat o campanie comună de comunicare pentru a informa cetățenii cu privire la riscurile asociate, pentru a încuraja gândirea critică și pentru a oferi sfaturi practice privind modul în care poate fi identificată și combătută dezinformarea. Materialul video al campaniei va fi difuzat în toate statele membre și va fi disponibil în toate cele 24 de limbi oficiale ale UE până la începutul lunii iunie.
Citește și:
- Candidatura lui Iohannis pentru şefia NATO a eşuat la Washington
- Sondaj de opinie INSCOP Research: Avantajele apartenenței la UE, prioritatea viitorilor europarlamentari români
- Dani Coman, discuție de taină cu primarul Gentea la meciul dinaintea Raliului Argeșului
Comisia dă publicității și un nou set de instrumente cu sfaturi practice pentru profesori și educatori, inclusiv sugestii practice pentru a-i ajuta pe aceștia să le explice elevilor și tinerilor ce sunt dezinformarea și manipularea informațiilor și să le ofere mijloace pentru a recunoaște și a combate aceste fenomene.
În plus, o nouă pagină web va oferi un punct unic de acces la toate informațiile și resursele utile privind comunicarea strategică și combaterea dezinformării.
0 Comentarii