Web Analytics
scris miercuri, 24.04.2024

Revoltă pe internet din cauza unei reclame Sephora care jignește victimele Experimentului Pitești

Recent, Sephora România, filială a celebrului lanț francez de produse de înfrumusețare și parfumuri, a stârnit controverse după ce a postat pe pagina de Facebook și Instagram o reclamă jignitoare asociată cu închisoarea Pitești, cunoscută pentru atrocitățile comise asupra deținuților în perioada regimului comunist. Confruntată cu reacțiile internauților, echipa companiei a șters postarea după câteva ore, potrivit Realitatea. 
Citește și Banii Mioveniului – îngropaţi de grandomania primarului Georgescu în proiecte suspectate de corupţie în Măgdăceşti, Republica Moldova

Revoltă pe internet din cauza unei reclame Sephora care jignește victimele Experimentului Pitești

În contextul deschiderii unui nou magazin în mall-ul din Pitești, programată pentru data de 25 aprilie, Sephora România a adoptat o strategie de promovare controversată, folosind o reclamă pe pagina sa de social media care a fost percepută de public ca fiind asociată cu Experimentul Pitești, un episod întunecat din istoria României.

Concret, în după-amiaza zilei de 23 aprilie, pe contul de Facebook Sephora a apărut o postare în care este o fotografie cu dungi alb și negru și pe care stă scris: „Pitești, am auzit că îți plac dungile”. Practic, prin această postare-reclamă se face o asociere jignitoare cu fosta închisoare Pitești, locul unde s-a desfăşurat teribilul Experiment Piteşti, considerat a fi cel mai mare şi cel mai intensiv program de spălare a creierului prin tortură din blocul comunist.

Citește mai mult Revoltă pe internet din cauza unei reclame Sephora care jignește victimele Experimentului Pitești

Distribuie!

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *