Premierul Dacian Cioloş a afirmat zilele trecute că relicitarea contractului pentru Autostrada Sibiu – Piteşti ar fi întârziat şi mai mult executarea lucrării şi că a trebuit ales „răul cel mai mic”. „Sigur, ar fi fost şi rezilierea o soluţie. Niciuna din soluţii nu e foarte bună şi a trebuit ales răul cel mai mic, pentru a evita să întârziem încă şi mai mult proiectul de autostradă, dar şi pentru a ne asigura că acest studiu de fezabilitate nu va împiedica continuarea proiectului şi că n-o să ne creeze probleme mai târziu. Rezilierea ar fi presupus, într-un fel sau altul, un conflict cu compania care a realizat acest studiu de fezabilitate, pentru că, din câte am înţeles, nici ei nu au fost mulţumiţi de modul cum s-a derulat contractul, nici ministerul n-a fost mulţumit de acest mod”, a spus Cioloş, la Ministerul Transporturilor. El a adăugat că, din cunoştinţele sale, „caietul de sarcini a fost destul de imperfect, ceea ce a dus la situaţia de fapt”.
„Soluţia pe care a propus-o ministerul a fost aceea de a evita să pierdem aceşti bani sau, oricum, să mergem în justiţie să îi recuperăm, să folosim anumite clauze contractuale şi să cerem companiei să mai lucreze încă un an”, a precizat premierul. Acesta a menţionat că ar fi nevoie de o previzibilitate de minimum zece ani pentru proiectele mari, în caz contrar „o să tot rămânem doar cu studii de fezabilitate”.
F. Silvestru

CNAIR impune restricții de trafic pe drumuri din 15 județe, din cauza caniculei
CNAIR anunță restricții de trafic luni, în 15 județe din Oltenia și Muntenia, ca urmare a codului...
0 Comentarii