Web Analytics
scris marți, 03.03.2015

1781 de reclamaţii înregitrate de argeşeni anul trecut la Protecţia Consumatorilor

Anul trecut, Comisariatul Judeţean pentru protecţia Consumatorilor a primit şi soluţionat 1781 de reclamaţii, un număr mult mai mare faţă de anul 2013. Având un număr mediu de 7 comisari în 2014, CJPC Argeş a încheiat anul cu aproape 2300 de acţiuni de control, paleta de activitate a instituţiei fiind una foarte largă, de la verificarea produselor din carne de peşte, a măslinelor şi uleiului de măsline, până la efectuarea unor controale privind serviciile bancare, service-urile auto sau casele de schimb valutar. Anul trecut, comisarii CJPC Argeş au aplicat 812 amenzi şi 990 de avertismente. „Toate reclamaţiile au fost soluţionate, într-o modalitate sau alta. Noi încercăm să fim cât mai aproape de consumatori şi să interpretăm totuşi legislaţia cu obiectivitate, dar numai în favoarea consumatorilor”, a declarat comisarul-şef al CJPC, Violeta Nedelcu, în cadrul conferinţei de presă a Prefecturii Argeş.
I.H.B.

1781 de reclamaţii înregitrate de argeşeni anul trecut la Protecţia Consumatorilor

Distribuie!

0 Comentarii

Articole asemănătoare

Ultimele articole

Omul săptămânii

Opinie

De la Crin, la cer senin…

La PSD Argeș, se schimbă obiceiurile de consum în materie de insucces. Înfrângerea a devenit pretext motivațional. Nu e rușine, ci, dimpotrivă,...

Din ediția tipărită

Blocaje la Kaufland Câmpulung

Nu a trecut un an de când se căuta director pentru Kaufland Câmpulung și s-au ițit provocări diverse. Mai ales că nu a scăzut nici afluența celor...

Câmpulungul fără cap(ete)

Plecarea Elenei Lasconi la războiul contra sistemului a lăsat Câmpulungul pe mâinile acoliților care luni de zile au trebuit să se lupte pe plan...

Surplus de taxiuri la Câmpulung

De peste două decenii se chinuie administrația din Câmpulung să adapteze numărul autorizațiilor taxi atribuite în vederea efectuării acestui tip de...