Pentru a acoperi nevoia tot mai crescută de digitalizare apărută în pandemie, Roweb, o companie românească de servicii software end-to-end, a dezvoltat soluția SmartCity, ce vizează obținerea unui grad ridicat de transparență, o comunicare facilă și eficientizarea proceselor care au loc între instituții/companii și comunitatea locală. Soluția ajută Primăria Pitești să se organizeze mai eficient și să reducă birocrația.
Citeste și: Nici Primăria, nici Prefectura, nici ISC-ul nu arată publicului hibele autorizaţiei pentru B-dul Pardon
”Cu aplicația mobilă dedicată, cetățenii din Pitești pot accesa instantaneu informații utile și pot face reclamații/sesizări direct de pe telefonul mobil. De asemenea, avem acum o interfață mai prietenoasă pe site-ul nostru web – concepută ținând cont de nevoile cetățenilor – și un web backoffice intuitiv pentru personalul municipalității”, a declarat primarul Cristian Gentea, citat de Cristian Moldoveanu (TOTAL PR).
Piteștenii au depus până acum 1170 de sesizări prin intermediul aplicației, peste 600 dintre acestea fiind deja rezolvate de reprezentanții primăriei. Aplicația, care a fost descărcată de mai mult de 1000 de ori, poate fi folosită atât de utilizatorii de smartphone cu sistem Android, cât și iOS.
„SmartCity a adus un plus de valoare pentru Primăria din Pitești prin faptul că ea reprezintă o punte între cetățeni și instituție. Aplicația permite o mai bună organizare a activității primăriei, reducând, în același timp, birocrația. De exemplu, cetățenii pot face sesizări în legătură cu ce se întâmplă în comunitatea lor direct din aplicație. Pe de altă parte, primăriile pot transmite către cetățeni informații de tip avertismente sau evenimente. Și totul pe baza unui sistem de notificări instant”, a declarat Mălina Mircu, manager Mobile Roweb, conform aceleeași surse.
0 Comentarii