Vânzările la comercianții cu amănuntul din Croația au scăzut vineri pentru a doua săptămână consecutiv, în urma apelurilor la un nou boicot pentru a protesta față de creșterea prețurilor în țara balcanică.
La 31 ianuarie, cifra de afaceri la punctele de vânzare cu amănuntul scăzuse cu 42% față de aceeași dată cu două săptămâni în urmă, potrivit administrației fiscale din Croația, potrivit stiripesurse.ro.
Citește și Un nou director la Poliția Locală Pitești
„Astăzi nu vom cumpăra nimic, nici fizic, nici online”, se arată într-o postare a unui important grup de apărare a consumatorilor care a organizat boicotul.
În cadrul protestului, croații au fost îndemnați să se abțină de la cumpărături în magazinele cu amănuntul și în magazinele alimentare și să evite serviciile de livrare, băncile, restaurantele și cafenelele.
Boicotul trebuia să includă și cumpărăturile online, plata facturilor sau achiziționarea de combustibil.
Apeluri similare la boicot s-au răspândit și în Balcani, cu mesaje pe rețelele de socializare din Bosnia, Muntenegru, Macedonia de Nord și Serbia care îndemnau cumpărătorii să rămână acasă pe 31 ianuarie.
Croaților li s-a cerut, de asemenea, să evite trei mari lanțuri de magazine, Eurospin, Lidl și DM, pentru un boicot de o săptămână.
0 Comentarii